Skravletråd :)

Sant det. Hadde ikke mulighet til høyere lån vi, så der ble som det ble ;)

Er ofte litt for mye å velge i er det ikke? Hehe ;)

Blir helt sikkert veldig bra til slutt :D
Tror det blir bra :)

Haha ja ikke sant :p sitter å søker på sjokoladekke jeg nå, fikk lyst til å bake det i dag

Ka e sjokoladekke? :p

Her e det pannekaker på gang. For storebror mente han hadde bursdag i dag. Så då måtte no han i det minste få pannekaker :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her i huset byttes det toalett, så ligger i senga og tør nesten ikke røre meg. Må på do enda jeg var to ganger før de begynte. Ikke bare bare med svake muskler :-( må snart krype bort til senteret å gå på do der :-D doen har jo silikon som skal tørke også :O

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Her i huset byttes det toalett, så ligger i senga og tør nesten ikke røre meg. Må på do enda jeg var to ganger før de begynte. Ikke bare bare med svake muskler :-( må snart krype bort til senteret å gå på do der :-D doen har jo silikon som skal tørke også :O

Usj.. Det er da man ser fordelen med flere toalett .. Vi kommer til å ende opp med 3 stk , har to nå . Men ett i hver etg :P haha

Hahaha :D kor gammel e han? Herlig de der småtrollene :D

3 1/2 :p han fekk for seg i går at han hadde bursdag i dag. Og når eg seie da e lenge te han har bursdag endo. Så seie han: neeeeei, du tulle med meg du mamma :p

Hehe, kom nettopp inn fra en tur med hunden jeg ;)
Tenkte å begynne rydding nå, men er så syyykt kvalm i dag :eek:
Usj, men det må no være et positivt tegn eller? ^^
Har så vidt begynt med ryddinga jeg også, men satte meg i sofaen igjen nå :p sitter å ser på støvsugeren

Hm..mannen kommer inn og spør om jeg har satt på kaffe og syns jeg så sliten ut :
Han: "er du sliten?"
Jeg: "nja, er syyykt kvalm"
Han: "åja, men det er jo bra"

Haha :D

Ka e sjokoladekke? :p

Her e det pannekaker på gang. For storebror mente han hadde bursdag i dag. Så då måtte no han i det minste få pannekaker :p

Hahahah sjokoladeKAKE skulle det stå :p
Haha liten luring, men pannekaker er godt :D

Har du ikke potte da? ;) hihi

Oi, ikke gøy å må holde seg! Kan du ikke bare ta ei bøtte å tisse i da? :p hadde ikke giddet å dra til noe senter

Back
Topp