Mente ikke senere idag daVente til mandag vel..![]()
Mandag høres bra ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mente ikke senere idag daVente til mandag vel..![]()
Ja veldig myeinne var alt pusset opp da, de hadde bare ikke brydd seg om ute. Hehe . Og kjelleren var egentlig en grovkjeller , så der har vi laget kjellerstue , hobbyrom til meg og skal lage stort vaskerom, så vaskerommet som er der blir ett bad.
![]()
Trur du er ganske safe på topp30 uansettKan garantere at tempo går ned snart
Har da barn og mann og jobb jeg må ivareta![]()
Det blir deiligBlir godt når dere er ferdige daha en fin dag!
Så lurtNeida, bare en ekstra gave siden han har vært så fink å hjelpe til denne uken , han får ikke ukepenger men en overraskelse en gang i blant når han har vært flink med ting som ikke er dagligdagse.
Ja men du skravler jo på jobb også duKan garantere at tempo går ned snart
Har da barn og mann og jobb jeg må ivareta![]()
Haha...jeg ogsåHihi. Ja, eg hadde daua om da hadde vært meg som fekk oppgavo
Sent from my iPhone using BV Forum
Hahahahha ser det for meg xDDe var visst laga til hvor mam kunne ha låra under. Men det passa ikke helt hennes kropp, så ble noe knoteteHahahaha! Jeg fikk snapp av dassen da
Også var det visst noe veldig innvikla å få ut dopapir, så endte med hu demonterte hele shiten for å få litt
Tviler på hu går der igjen. Og jeg er mer nysgjerrig, så gjerne jeg bør gå å se hahahaha!
Ikke helt flyskrekk, liker bare ikke å fly. Jeg blir så fort dårlig i bevegelser . Men altså jeg flyr jo for det, gruer meg bare littHar du flyskrekk?
Skulle så gjerne skravla med dere, men jeg må visst stå opp sier gubben
Skal visst på møbelrunde og opp i huset og fikse. Så må jeg vel fortsette å ta ned og henge opp nye lameller, Jippi....
Går som regel fortere enn man trorShitt!!! Må sjå kor mangen eg har klart. Føler eg skravle i etthaha
Hvor gamle er de?Blir helt topp![]()
Takk for detKos deg på tur. Gøy å shoppe til nytt hus da![]()
Skriver jo nonstop daTuller du? Skjønner ikke at det er mulig jeg. Har 50 ens jeg.
Oj, det er ikke værst!Ronja er 5 innlegg fra 1200!! Skravlehøne!! På tre dager! Vis vedlegget 81292
Absolutt verdt å få med segHerligskal kike på det etterpå
![]()
Ja, det gjør jo ikke jegSkriver jo nonstop da![]()
Hehe...det er santNei, hørtes jo ikke så mye ut. Men hvis du går på do i et eller to min har du plutselig 6-7 innlegg å ta igjen på et minutthihi
Hehe. Det er jo kjipt .Samme som her da. De hadde bygd en veranda da, mem det kunne de egentlig spart seg for siden vi nå har måttet grave under der for hånd...
Er kun grovkjeller her også, og bare halvparten utgravd..har lekt litt med tanken på å grave ut mer for å kunne lage vaskerom osv, mem må nok spare opp en del penger før vi kommer så langt![]()