Skravletråd :)

Ja veldig mye :P inne var alt pusset opp da, de hadde bare ikke brydd seg om ute. Hehe . Og kjelleren var egentlig en grovkjeller , så der har vi laget kjellerstue , hobbyrom til meg og skal lage stort vaskerom, så vaskerommet som er der blir ett bad. :)

Samme som her da. De hadde bygd en veranda da, mem det kunne de egentlig spart seg for siden vi nå har måttet grave under der for hånd...:oops:

Er kun grovkjeller her også, og bare halvparten utgravd..har lekt litt med tanken på å grave ut mer for å kunne lage vaskerom osv, mem må nok spare opp en del penger før vi kommer så langt ;)

De var visst laga til hvor mam kunne ha låra under. Men det passa ikke helt hennes kropp, så ble noe knotete :p Hahahaha! Jeg fikk snapp av dassen da :p
Også var det visst noe veldig innvikla å få ut dopapir, så endte med hu demonterte hele shiten for å få litt :p

Tviler på hu går der igjen. Og jeg er mer nysgjerrig, så gjerne jeg bør gå å se hahahaha!
Hahahahha ser det for meg xD

Jeg å hadde gått dit for å se og prøve :p

Skulle så gjerne skravla med dere, men jeg må visst stå opp sier gubben:confused:
Skal visst på møbelrunde og opp i huset og fikse. Så må jeg vel fortsette å ta ned og henge opp nye lameller, Jippi....

Kos deg på tur. Gøy å shoppe til nytt hus da ;)

Jeg ligger 11 timer bak dere :o

Samme som her da. De hadde bygd en veranda da, mem det kunne de egentlig spart seg for siden vi nå har måttet grave under der for hånd...:oops:

Er kun grovkjeller her også, og bare halvparten utgravd..har lekt litt med tanken på å grave ut mer for å kunne lage vaskerom osv, mem må nok spare opp en del penger før vi kommer så langt ;)
Hehe. Det er jo kjipt .

Her er heldigvis hele kjelleren i vanlig høyde og ferdig laget sånn sett . Så slapp å grave eller ha fjell inni der :)

Back
Topp