Skravletråd :)

Mye å gjøre når man kjøper nytt hus ;)
Her var heldigvis alle vinduer allerede byttet bortsett fra ett, og hovedetasjen var ganske nyoppusset :D
Ja veldig mye :P inne var alt pusset opp da, de hadde bare ikke brydd seg om ute. Hehe . Og kjelleren var egentlig en grovkjeller , så der har vi laget kjellerstue , hobbyrom til meg og skal lage stort vaskerom, så vaskerommet som er der blir ett bad. :)

Finnes det??? :eek: da må jeg søke på det etterpå . Må bare stå opp først :) mannen i huset gidder aldri å spille brettspill med meg :(
Det gjer det:-) ganske kjekt. Kan spele både online og mot dataen:D har brukt ein del timar på det:p

Skulle så gjerne skravla med dere, men jeg må visst stå opp sier gubben:confused:
Skal visst på møbelrunde og opp i huset og fikse. Så må jeg vel fortsette å ta ned og henge opp nye lameller, Jippi....

Håper alle har sovet godt og stått opp på rett fot;):p

Ja, i natt var første natta på lenge at ungene har fått sove en hel natt. De siste ukene har vært prega av mye oppkast, diare og virusinfeksjon. Men i natt spydde ikkje eldste før kl 7. Så da fikk vi sove litt før vi måtte i dusjen.

Sent from my iPhone using BV Forum
Så deilig da:D
Godt å høre at de er i bedre form!

Skulle så gjerne skravla med dere, men jeg må visst stå opp sier gubben:confused:
Skal visst på møbelrunde og opp i huset og fikse. Så må jeg vel fortsette å ta ned og henge opp nye lameller, Jippi....

Møbel shopping e jo så gøy! :D kos dåke masse :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp