Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orker?! Dette er jo bare gøySjukt ja. Forstår ikke at hun orker jeg..
Ja, du er vel inne på noeHun har en fantastisk rutine på dette og skravler sjelden live. Hun blar gjennom og svarer på alt i tiden hun ikke har vært der og kjører strukturert gjennom. Er vel det som er trikset? Eller hva, ronja? Er jeg inne på noe?
Fått svar nåHehe, er vel noe i det ja.
Du får sikkert svar i morgen
Er litt sånn jeg har gjort de siste to dagene og egentlig, men ble litt sliten av det![]()
TydeligvisEr det mulig??
Vi spiller litt forskjellige brettspill . Som ticket to ride, labyrinten, og noen andre jeg har glemt navnet på![]()
Drenering gjorde vi i fjor når vi flyttet inn![]()
GarantertEr vel ikke noen krise uansett. Nå kan vi sikkert være borte et par dager og allikevel være på topp 30 iløpet av mnd slutt![]()
Hva gjorde du der??Nå går jeg på badet...
Det er kjempe koseligmå inn å se på billetter i løpet av uken
![]()
Absolutt en treningssakNei, eg slit med å få tid til detmen det e sikkert en treningsak.
![]()
komme godt inn i skravlinga, så går det sikkert av seg selv
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper du har hatt en fin nattLegger meg jeg. Sov godt jenter![]()
Jeg hadde ihvertfall detHar alle sovnet?
Håper du har sovet godtNei, blei akutt trøtt.. Sikkert like greit.får ta opp igjen skravlinga i måren
natta jenter.
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper du har hatt en fin nattSovner nå jeg også . Forhåpentligvisnatta dere .
Så koselig dere har hatt detGod natt. Da har besøket mitt gått hjem.Kosa oss med kake og brus og film
Og avtsle om kinodate på onsdag for å se Dracula Untold
Whi!
God morgenGod morgen alle sammen! Regner med når jeg våkner er det 20 sider å leseha en fin dag
![]()
Elskar ticket to rideVi spiller litt forskjellige brettspill . Som ticket to ride, labyrinten, og noen andre jeg har glemt navnet på![]()
Drenering gjorde vi i fjor når vi flyttet inn![]()