neida, er ikke så langt til storbyen akkurat50 min er ikke så ille da. Omtrent samme som herfra da
Barna gleder seg kan jeg tenke meg?![]()
Han vet det faktisk ikke ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
neida, er ikke så langt til storbyen akkurat50 min er ikke så ille da. Omtrent samme som herfra da
Barna gleder seg kan jeg tenke meg?![]()
Vi er på disney on ice hvert år
Ha ha der sr du, vært p litt du også da
Det klarer du nok, endel opp med mange flere innlegg også tenker jeg.Hehe
Nå gjelder det bare å holde seg på topp 30![]()
Ta med deg ei venninne eller nieser/nevøer?Hadde visst det. Prøve å få til noe julegreier i år kanskje
Mannen vil ikke bli med på Disney on Ice, så hvert år blir det ikke. Men håper på det når jeg får store nok barn etterhvert![]()
Jeg har sovet godtGod morgen
Sovet godt?
Han kan jo ikke gjøre detJeg har sovet godtmed ett par avbrudd pga en som ligger å plager blæren min
Har du sovet godt ?
Nei ikke sant? Synte og det er dårlig gjort . Så gleder meg til han kommer utHan kan jo ikke gjøre det
Det harjeg![]()
Ja våknet nettopp![]()
Føler jeg er trøtt hele tiden om dagen .
Lå akkurat å tenkte på det , tror det blir å vaske masse klær , spille spill med jenten min , og bare nyte lørdagen![]()
Hos deg da?
Det skjønner jeg, lenge igjen?Nei ikke sant? Synte og det er dårlig gjort . Så gleder meg til han kommer ut
Så bra![]()
neida, er ikke så langt til storbyen akkurat
Han vet det faktisk ikke ennå![]()
Ta med deg ei venninne eller nieser/nevøer?
Vi er på putti plutti pott hvert år, men i år går det ikkeutrolig kjedelig . Men vurderer om jeg likevel kjøper billetter til jentungen, så sender jeg hun og mannen eller tanten hennes .
Vi spiller litt forskjellige brettspill . Som ticket to ride, labyrinten, og noen andre jeg har glemt navnet påHva slags spill spiller dere da?
Her blir det drenering i regnværet og et forsøk på litt husarbeid![]()
Du har da ganske mange innlegg selvJa, det er mange innlegg!
10 uker til terminDet skjønner jeg, lenge igjen?
Håper du har sovet godtBle plutselig trøtt jeg
lurer på om jeg skal gå å legge meg straks![]()
Wohoo, mulig 10 dpo snart![]()
Det er kjempe koseligVar på det med mamma en gang. Den er såå koselig![]()
Jaa!!! Test!!Vet ikke, skal jeg?
Har tre strimler![]()