Skravletråd :)

Må det. Dem som har bygd badet. Har jo ikke tenkt på at gravide og badebaljer skal komme seg i dusjen.. og at det er kjekt med plass til tørketrommel. Det er veldig gammelt. Gjorde ikke noe med det når vi flyttet. Men må ha det på plass til tøtta kommer. Må ha plass til stelling. Og skapene er ikke brukbare til noe.

Ja, jeg forsvant brått i går. Forsvant plutselig langt bort i drømmeland. Kjempe brått. Lå å koste med magen. Og så sier mannen min " skal vi gå å legge oss" så ler han... "ja" helt lys våkent fra meg. "Du vet du har sover i ca. 1 t" ...... så sånn endte den fredagskvelden. Bv rett på siden og jeg trodde jeg ikke hadde sovet et sekund. Slik kan det gå.

Er dere klare for helg? Planer for dagen?

God morgen.
Høres ut sånn det pleier å være her ;) hehe

Her skal det dreneres. Og jeg skal prøve å få gjort litt husarbeide :)

Du da?

Skjønnheten og udyret:)

Det høres gøy ut :)
Har ikke vært på teater på mange år. Hadde vært gøy, men tror ikke jeg får med meg mannen...hehe

Det høres gøy ut :)
Har ikke vært på teater på mange år. Hadde vært gøy, men tror ikke jeg får med meg mannen...hehe
Teater er gøy,. vi har vært på mange:) Gøy når barna blir å store at de kan være med på det.

I år har vi vært på Disney on ice, skal på S og u i dag så blir det juleteater i desember:)

Teater er gøy,. vi har vært på mange:) Gøy når barna blir å store at de kan være med på det.

I år har vi vært på Disney on ice, skal på S og u i dag så blir det juleteater i desember:)

Når jeg tenker meg om så var jeg vel faktisk på Disney on Ice og Nøtteknekkeren i 2012, så er visst ikke så lenge siden allikevel :)
Hadde glemt det :p (kommer vel med alderen...haha)

Back
Topp