Tålmodig du da. Pleier ofte å holde på noen uker jeg og. Kommer jo an på hvor store ting det er da![]()
Det er kun for det er ett baby teppe da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tålmodig du da. Pleier ofte å holde på noen uker jeg og. Kommer jo an på hvor store ting det er da![]()
Jeg også. Blir super sliten av det. Men i helgen har jeg ikke mulighet til det, så havner nok noen hakk lenger ned på lista.
Hehe3 dager? Holdt på i 3 uker med det samme jeg nå![]()
Det er kun for det er ett baby teppe daholdt på å strikke et skjerf til jenta i fjor og det ligger enda
![]()
Lett!!Er vel ikke noen krise uansett. Nå kan vi sikkert være borte et par dager og allikevel være på topp 30 iløpet av mnd slutt![]()
HeheJammen jeg er jo langt i fra ferdig
må strikke to cm til, så begynner jeg på mønsteret
![]()
HeheJammen jeg er jo langt i fra ferdig
må strikke to cm til, så begynner jeg på mønsteret
![]()
Jeg har ikke strikket skjerf siden jeg gikk på barneskolen og ble tvunget til å strikke . Sikkert derfor jeg aldri strikket igjen , før for 4 år sidenJa huff, skjerf er jo dødskjedelig!!! Haha
Aldri klart å strikke ferdig et skjerf jeg![]()
Ja huff, skjerf er jo dødskjedelig!!! Haha
Aldri klart å strikke ferdig et skjerf jeg![]()
Jeg håper jo det . Men er litt skeptisk til hele oppskriften . Og liker ikke tanken på at jeg må klippe i den når jeg har strikket ferdigJeg synes faktisk det går mye fortere å strikke mønsterfor du tar gjerne å strikker litt ekstra bare for å se hvordan det blir
![]()
Spørs hva jeg får tid til , og hva jeg får tilEt par dager til så er du ferdig![]()
Jeg håper jo det . Men er litt skeptisk til hele oppskriften . Og liker ikke tanken på at jeg må klippe i den når jeg har strikket ferdig![]()
Jeg har ikke strikket skjerf siden jeg gikk på barneskolen og ble tvunget til å strikke . Sikkert derfor jeg aldri strikket igjen , før for 4 år siden![]()
MariusdressHva strikker du? Jeg må også klippe i min når jeg er ferdig! Kjempe spent, da jeg ikke har gjort det før![]()
Skjønner ikke jeg hellerJa ikke sant.og hvorfor skal de tvinge barn til å strikke noe så kjedelig? Vil de ikke at de skal ha det gøy?![]()
Det var kanskje fint daskulle strikkes rundt med mønster og dusker på endene
![]()
Er bra det da![]()
Sjukt ja. Forstår ikke at hun orker jeg..