Hun har fått den med seg tror jegHåper det er fordi hun ikke har fått med seg regelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har fått den med seg tror jegHåper det er fordi hun ikke har fått med seg regelen.
Nei, det går jo ikkje! Godsaker er jo godtHuff dakanskje den nye regelen burde gjelde hver dag da?
Aldri prate om noe godsaker..
Okei, så brahar hatt voksi, men er veldig fornøyd med den.
Neeeida. Regler er til for å brytesHuff dakanskje den nye regelen burde gjelde hver dag da?
Der jeg jobbet var det ingen som likte voksi faktiskEg har det motsatt, har veldig god erfaring med Voksi frå mine år i barnehage
Men er vel som det meste, smak og behag!
Ja, men fy fy alle dager som ikke er helgNei, det går jo ikkje! Godsaker er jo godt![]()
Det var det de ikke var!Neeeida. Regler er til for å bryteshihi.
Vet ikke om jeg skal prøve meg på det altsåNeeeida. Regler er til for å bryteshihi.
Kva likte dei då?Der jeg jobbet var det ingen som likte voksi faktisk
Nei, ikke mobbing. Hun hadde ikke fått med seg hvor du bodde.Mobber! !!![]()
Er det helg i dag eller ikke?Ja, men fy fy alle dager som ikke er helg![]()
Mobbing at det er mange butikker der eller noe annet?Mobber! !!![]()
Nei jeg har en følelse av at kengu er ganske streng altsåVet ikke om jeg skal prøve meg på det altså![]()
Ja, i dag er det lovEr det helg i dag eller ikke?
Tror jeg også detNei jeg har en følelse av at kengu er ganske streng altså![]()
Bør ikke detVet ikke om jeg skal prøve meg på det altså![]()
Ingen planer om det heller..Bør ikke det
Godt dere ser poenget. Men i helgen bør det jo være lov for å ikke være for streng.Huff dakanskje den nye regelen burde gjelde hver dag da?
Nei jeg har en følelse av at kengu er ganske streng altså![]()