Skremmende dyrt...Okei. Ja, det er dyrt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skremmende dyrt...Okei. Ja, det er dyrt![]()
Appen har det med å dumme seg !Tror appen har hengt seg... skjønner godt det blir trangt. Får utslett hvis jeg spiser for mye.
Den var veldig godÅåhkos deg!
Tror jeg holder meg til treningssenteret jegSkremmende dyrt...![]()
Hun bor i TrondheimHar ikke fått det med meg???
Aldri likt voksi, erfaring gjennom alle årene i bhgHvorfor ikke?
Ingen gode svar her i gården. Jeg er ny i denne babyverden. Så jeg har ikke peiling. Jeg kjøpte City. Den nye. Med ull og dun. Var så fluffy og god at jeg kunne ha lagt meg i den. Hadde jeg bare fått plass. Vi får se hvordan det blir i realiteten fra desember. Og den passet min vogn best. Hva med å høre i barnehagen?Dagens spørsmål om dunpose:
Voksi city eller odenwalder i barnehagen? Og hvorfor?![]()
Jeg holder på å svime av av sultKunne latt være.. vet ikke hvor lenge dere hadde holdt ut med meg da.
Bare fordi jeg nevnte det?Søren . Nå fikk jeg lyst på kald melkesjokolade !! Får vente til imorgen![]()
Eg har det motsatt, har veldig god erfaring med Voksi frå mine år i barnehageAldri likt voksi, erfaring gjennom alle årene i bhg![]()
JaBare fordi jeg nevnte det?![]()
![]()
Hehe. OkeiAldri likt voksi, erfaring gjennom alle årene i bhg![]()
Håper det er fordi hun ikke har fått med seg regelen.Ronja er litt frekk ser jeg
Mobber! !!Hun bor i Trondheimder har dem mange butikker altså!
Her anbefaler dem tydligvis å la være for å henge med.Jeg holder på å svime av av sult![]()
har hatt voksi, men er veldig fornøyd med den.Aldri likt voksi, erfaring gjennom alle årene i bhg![]()
Virker sånnHer anbefaler dem tydligvis å la være for å henge med.
Huff daJahahahaha !!
Ja, det er vel detEg har det motsatt, har veldig god erfaring med Voksi frå mine år i barnehage
Men er vel som det meste, smak og behag!