Skravletråd :)

Synes ikke jeg fikk nå klart svar i forhold til dunposen jeg altså. Ble bare mer forvirret:p
Takk for svarene jeg fikk. Beholder nok odenwalder i barnehagen og har voksi her hjemme. Ikke prøvd voksi enda, da jeg akkurat har kjøpt den :)

Odenwalder er bra
Synes ikke jeg fikk nå klart svar i forhold til dunposen jeg altså. Ble bare mer forvirret:p
Takk for svarene jeg fikk. Beholder nok odenwalder i barnehagen og har voksi her hjemme. Ikke prøvd voksi enda, da jeg akkurat har kjøpt den :)

Godt dere ser poenget. Men i helgen bør det jo være lov for å ikke være for streng.
Jeg har ingen problem med å se poenget. Er jo lett å bli fristet:( synes det er synd om det gjelder middag da:/
Har fått noen gode tips her inne:)

Jeg har ingen problem med å se poenget. Er jo lett å bli fristet:( synes det er synd om det gjelder middag da:/
Har fått noen gode tips her inne:)
Enig. Hva sier du kengu? Hvorfor skal det gjelde middag? Fint med tips, vel?

Vet ikke, hva synes du? Kanskje få lov til å snakke om o'boy til frokost og godis fra etter man har spist middag?
O boy til frokost burde vere innafor ja :D og godis er jo innafor alltid syns eg:P men om det skal vere ein regel så bør det vel vere etter middag. er jo det eg er oppvokst med i alle fall!

Back
Topp