Ikkje for alle dåJa, men fy fy alle dager som ikke er helg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikkje for alle dåJa, men fy fy alle dager som ikke er helg![]()
Heile dagen, eller kun på kvelden?Ja, i dag er det lov![]()
Ja, det er det. JippiDet er ikke bare helg , det er HØSTFERIE!! Hurra!!!!!![]()
![]()
![]()
Synes ikke jeg fikk nå klart svar i forhold til dunposen jeg altså. Ble bare mer forvirret
Takk for svarene jeg fikk. Beholder nok odenwalder i barnehagen og har voksi her hjemme. Ikke prøvd voksi enda, da jeg akkurat har kjøpt den![]()
Jeg har ingen problem med å se poenget. Er jo lett å bli fristetGodt dere ser poenget. Men i helgen bør det jo være lov for å ikke være for streng.
Hele dagenHeile dagen, eller kun på kvelden?
Vet ikke, hva synes du? Kanskje få lov til å snakke om o'boy til frokost og godis fra etter man har spist middag?Heile dagen, eller kun på kvelden?
I dag er det lov hele dagen:krHeile dagen, eller kun på kvelden?
Men kan man spise godis hele fredagen? Det har jeg aldri fått lov til.Hele dagen
Ja, jeg er fornøyd med denOdenwalder er bra
Så kun mandag til torsdag på alle reglane då...Hele dagen
Jeg gjør ikke det. Her er det på kvelden.Men kan man spise godis hele fredagen? Det har jeg aldri fått lov til.
Fantastisk å tenke påJa, det er det. Jippi![]()
Enig. Hva sier du kengu? Hvorfor skal det gjelde middag? Fint med tips, vel?Jeg har ingen problem med å se poenget. Er jo lett å bli fristetsynes det er synd om det gjelder middag da:/
Har fått noen gode tips her inne![]()
JeppSå kun mandag til torsdag på alle reglane då...
O boy til frokost burde vere innafor jaVet ikke, hva synes du? Kanskje få lov til å snakke om o'boy til frokost og godis fra etter man har spist middag?
Regelen går vel kun på når du kan snakke om detMen kan man spise godis hele fredagen? Det har jeg aldri fått lov til.
Ja, det er herlig. Blir nok relativt tidlig opp her, det er det ikke jeg som styrerFantastisk å tenke påen hel uke uten å stå tidlig opp
![]()