Usj, slikt må du ikkje finne påJeg henger 40 minutter bak
Straffer seg å trene!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, slikt må du ikkje finne påJeg henger 40 minutter bak
Straffer seg å trene!!![]()
MhmHerlig! Takket være meg, sant?![]()
Haha...det klarer jeg fint ogsåDet blir nok koselig! Fikk Mail fra barnehagen i dag med referat fra september. De hadde bilde av alle ungene. Jeg presterte å grine da jeg så bilde av ungen... Jada!
Fra mandag er det ny regel her på skravletråden. Det er ikke lov til å snakke om godis eller o'boy på hverdager, altså mandag til og med torsdag fordi det er noen her som ikke skal spise og drikke slikt på hverdager og blir alt for fristet av at andre snakker om det. Vi mener derfor at de som bryter reglene blir "kastet ut"Okey, kan noen hjelpe meg.kan ikke noe for det men jeg er fryktelig nyskjerrig av natur. Og når dere skravller så mye får jeg ikke med meg noe.
Hvem kastes ut og hvorfor?
Noe viktig jeg må få med meg?
Vært litt borte for å spise og så skjønner jeg ingenting. :s
Shit!!Jeg henger rundt 1000 innlegg bak:/
Haha...vi venter på degEr bare 559 innlegg bak på tråden. Kommer snart. Men må visst lage mat. Aldri fred og få![]()
Korleis blir ein egentlig "kasta ut" av ein åpen tråd?Fra mandag er det ny regel her på skravletråden. Det er ikke lov til å snakke om godis eller o'boy på hverdager, altså mandag til og med torsdag fordi det er noen her som ikke skal spise og drikke slikt på hverdager og blir alt for fristet av at andre snakker om det. Vi mener derfor at de som bryter reglene blir "kastet ut"![]()
Sånn går det når jeg ikke logger inn på nesten 10 tShit!!det er mye!!
Samme lurer jeg på???Det var veldig mange butikker. Hvor bor du?
Det er helt supert!Mhmhihi .. Og det er de beste tablettene jeg har hatt. Den ene jeg tok i formiddag virker ennå
![]()
HahaDet blir nok koselig! Fikk Mail fra barnehagen i dag med referat fra september. De hadde bilde av alle ungene. Jeg presterte å grine da jeg så bilde av ungen... Jada!
om ingen svarer deg går jeg ut fra.[/quote][qu ote="ninhursag, post: 18037708, member: 85428"]Korleis blir ein egentlig "kasta ut" av ein åpen tråd?![]()
Bra det er helg nå daKorleis blir ein egentlig "kasta ut" av ein åpen tråd?![]()
Godt å se at det ikke bare er megHaha...det klarer jeg fint ogsågråter på hvert eneste foreldremøte, jeg...
![]()
Her blir det aldri søskenvogn. Annet liv kanskjeUngen bruker fortsatt vogn, så jeg tok den. Må snart ut å kjøpe søskenvogn.
Ok, så ein kan fortsatt vere i tråden og skrive egentlig? Berre einvegs-kommunikasjon?om ingen svarer deg går jeg ut fra.
Ja, berre å kjøre på med godis og mat og alt noBra det er helg nå da![]()
Hæ?Ånei, blei svolten av å sjå det der gitt! Og eg som har lagt meg i senga og alt![]()