Skravletråd :)

Det blir nok koselig! Fikk Mail fra barnehagen i dag med referat fra september. De hadde bilde av alle ungene. Jeg presterte å grine da jeg så bilde av ungen... Jada!
Haha...det klarer jeg fint også:p gråter på hvert eneste foreldremøte, jeg...:rolleyes:

Dagens spørsmål om dunpose:
Voksi city eller odenwalder i barnehagen? Og hvorfor? :)

Okey, kan noen hjelpe meg.kan ikke noe for det men jeg er fryktelig nyskjerrig av natur. Og når dere skravller så mye får jeg ikke med meg noe.

Hvem kastes ut og hvorfor?
Noe viktig jeg må få med meg?

Vært litt borte for å spise og så skjønner jeg ingenting. :s
Fra mandag er det ny regel her på skravletråden. Det er ikke lov til å snakke om godis eller o'boy på hverdager, altså mandag til og med torsdag fordi det er noen her som ikke skal spise og drikke slikt på hverdager og blir alt for fristet av at andre snakker om det. Vi mener derfor at de som bryter reglene blir "kastet ut":D

Fra mandag er det ny regel her på skravletråden. Det er ikke lov til å snakke om godis eller o'boy på hverdager, altså mandag til og med torsdag fordi det er noen her som ikke skal spise og drikke slikt på hverdager og blir alt for fristet av at andre snakker om det. Vi mener derfor at de som bryter reglene blir "kastet ut":D
Korleis blir ein egentlig "kasta ut" av ein åpen tråd? :)

[qu ote="ninhursag, post: 18037708, member: 85428"]Korleis blir ein egentlig "kasta ut" av ein åpen tråd? :)[/quote]om ingen svarer deg går jeg ut fra.

Det blir nok koselig! Fikk Mail fra barnehagen i dag med referat fra september. De hadde bilde av alle ungene. Jeg presterte å grine da jeg så bilde av ungen... Jada!
Haha:) tøffa!

[qu ote="ninhursag, post: 18037708, member: 85428"]Korleis blir ein egentlig "kasta ut" av ein åpen tråd? :)
om ingen svarer deg går jeg ut fra.[/quote]
Ok, så ein kan fortsatt vere i tråden og skrive egentlig? Berre einvegs-kommunikasjon? :P SIkkert ikkje så spennande det:P

om ingen svarer deg går jeg ut fra.
Ok, så ein kan fortsatt vere i tråden og skrive egentlig? Berre einvegs-kommunikasjon? :P SIkkert ikkje så spennande det:P[/quote]
Ja, kan vel det. Blir vel litt dårlig stemning da :/

Back
Topp