Jeg vet...Men de er så dyre.. Eller føler en må legge litt penger i det om en skal ha en god![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet...Men de er så dyre.. Eller føler en må legge litt penger i det om en skal ha en god![]()
Hva er det som er dyrt?Jeg vet...derfor har jeg ikke tatt meg råd til det ennå..
Eller bare flaksEller veldig godt immunforsvar!!Unaturlig godt.
HahaOg jeg som syns premiene bare blir finere og finere! Lurer på hvilke premier vi konkurrerer om neste mnd![]()
Får vi se bilde??Striper det lyst. Siden jeg farget det mørkt øverst og lysere nedover for en mnd sidenhos frisør da.
Vi får se hva hun sier.... Og hva grunnen egentlig er til at hun mener det bør være en regel.Jo, matbilder var det. Jeg tenker også at det er supert med middagstips. Det må være innenfor![]()
Var kult daSånn var det , eller bildet lyver, var mørkere . Og etterveksten kom da altfor fort i mine øyner.![]()
Vis vedlegget 81253
Hvordan det blir nå, ingen anelse![]()
![]()
Ånei, blei svolten av å sjå det der gitt! Og eg som har lagt meg i senga og alt
Sov godtNei, får prøve å sove litt før nattevakt! Snakkes om noen timer![]()
Tok denVar meint som ein spøkKenguru.. hoppe... hehe.. men ikkje alltid lett å lese utfrå teksten. sorry
Kos dereNå er det middagstid og kveldskos![]()
Ikkje alltid så lett i fartaTok denbare litt sent
![]()
StiligHåret er ikke heeelt tørt ennå .
Men fra dette :
Vis vedlegget 81261
Til dette :
Vis vedlegget 81262
Nam, det så veldig godt ut. Kos deg med magen
God turSå nå er det ut å handle middag![]()
Ja, vi må nesten gjøre detVi får se hva hun sier.... Og hva grunnen egentlig er til at hun mener det bør være en regel.
Jeg henger 40 minutter bakJeg henger et par timer og 300 innlegg bak....
Tror jeg hadde det en gang på vgs. Og da kjente jeg ikke noe til det. Var legen som sa det til megAldri hatt UVI heller jeg...![]()