Blir jo ikke lyst sånn sett, må ta det litt etter litt . Men litt lysere håper jeg![]()
Må holde oss oppdatert
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir jo ikke lyst sånn sett, må ta det litt etter litt . Men litt lysere håper jeg![]()
I willMå holde oss oppdatert
Sent from my iPhone using BV Forum
I willkanskje
![]()
Kroppen blir jo helt tullete av antibiotika![]()
Flinka! Viktig å ta litt pauser mellom slaga![]()
Jeg farger det selv . Men hun hjalp meg å få ut håret bak i hetten![]()
Sov godtNei, får prøve å sove litt før nattevakt! Snakkes om noen timer![]()
I dag ble det okse indre... Driver og tømmer fryseren om dagen. Hadde fløtegratinerte og salat ved siden avSkravles i kveld snuppa. Eller foresten tror vi skal se film i kveld! Men kanskje jeg sniker litt. Hva skal dere ha til middag?
Oi! Bare til neste gang hvis du har vært like flink som i dag: ikke gidd å fortell! Nå virker ikke jeg flink i det hele tattFlinka!
Jeg også.
Laga meg frokost og gikk på besøk. Kom hjem å vaska to maskiner med klær. Bar på plass alle bretta klær. Hengt opp alt. Vaska badet, kjøkken, gangen og stua. Rydda andre div klær fra garderoben nede til oppe. Vært å handla og nå er moussakaen klar. Trenger bare varmes i ovnen. Men det venter jeg til mannen er kommet inn døra for han var i rush nåEldste er på kino med farmora og minsta har fått neglelakk
Og nå en liten velfortjent pause i sofaen. Sliten i både hodet og beina nå!![]()
Hvor har du bestilt det?Jeg har bestilt gratis leverposteilokk, tenkte mamma skulle få et lokk med bilde av seg selv og pappa på + et av poden,, svigeers skal også få tenkte jeg!
Joda! Du var da flink! Om det er en trøst har jeg ikke gjort en dritt resten av uka daOi! Bare til neste gang hvis du har vært like flink som i dag: ikke gidd å fortell! Nå virker ikke jeg flink i det hele tatt![]()
Nå er det middagstid og kveldskos![]()
Hørtes snadder utI dag ble det okse indre... Driver og tømmer fryseren om dagen. Hadde fløtegratinerte og salat ved siden avkos deg med film, håper du sniker innom.