Skravletråd :)

Nå er det middagstid og kveldskos :D

Skravles i kveld snuppa. Eller foresten tror vi skal se film i kveld! Men kanskje jeg sniker litt. Hva skal dere ha til middag?
I dag ble det okse indre... Driver og tømmer fryseren om dagen. Hadde fløtegratinerte og salat ved siden av :D kos deg med film, håper du sniker innom.

Flinka! :D
Jeg også.
Laga meg frokost og gikk på besøk. Kom hjem å vaska to maskiner med klær. Bar på plass alle bretta klær. Hengt opp alt. Vaska badet, kjøkken, gangen og stua. Rydda andre div klær fra garderoben nede til oppe. Vært å handla og nå er moussakaen klar. Trenger bare varmes i ovnen. Men det venter jeg til mannen er kommet inn døra for han var i rush nå :) Eldste er på kino med farmora og minsta har fått neglelakk :p

Og nå en liten velfortjent pause i sofaen. Sliten i både hodet og beina nå! :o
Oi! Bare til neste gang hvis du har vært like flink som i dag: ikke gidd å fortell! Nå virker ikke jeg flink i det hele tatt:(

Oi! Bare til neste gang hvis du har vært like flink som i dag: ikke gidd å fortell! Nå virker ikke jeg flink i det hele tatt:(
Joda! Du var da flink! Om det er en trøst har jeg ikke gjort en dritt resten av uka da :( Så måtte bare ta det skippertaket i dag da.

Back
Topp