Hihi ja litt sånn tar det i morgen opplegg![]()
Jepp! Blir aldri bra nokk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi ja litt sånn tar det i morgen opplegg![]()
Uff jeg er veldig flink til å utsetteJepp! Blir aldri bra nokk![]()
Uff jeg er veldig flink til å utsetteVertfall når det har med trening å gjøre
![]()
JeppDet er jo helt toppers !![]()
Striper det lyst. Siden jeg farget det mørkt øverst og lysere nedover for en mnd sidenOg hvilken farge?![]()
Nystekt brød er jo så godtKjempe godt! Men begynner å bli sulten nå, og mannen kommer ikke hjem før kl19... Og hele huset lukter deilig nystekt brød nå. Rett før jeg hiver ned på med noen skiver![]()
Ser du noen nå da?Nei ikke i hele dag?!
Ikke jeg heller, håper jeg slipper også.Aldri hatt UVI heller jeg...![]()
Jeppså har jeg vekter , vektstang , benk , knebøystativ , slynger , boksesekk , matter , kettlebells , manualer , turnringer, chins/pullups stang , og magehjul
![]()
Sånn var det , eller bildet lyver, var mørkere . Og etterveksten kom da altfor fort i mine øyner.![]()
Vis vedlegget 81253
Hvordan det blir nå, ingen anelse![]()
![]()
Håper du får litt søvn. God vaktNei, får prøve å sove litt før nattevakt! Snakkes om noen timer![]()
Oi da er det bare å hive seg rundtJeppså har jeg vekter , vektstang , benk , knebøystativ , slynger , boksesekk , matter , kettlebells , manualer , turnringer, chins/pullups stang , og magehjul
![]()
Høres fint utStriper det lyst. Siden jeg farget det mørkt øverst og lysere nedover for en mnd sidenhos frisør da.
Ja helt fantastisk!!Nystekt brød er jo så godt![]()
Nope?! Gjør du kanskjeSer du noen nå da?![]()
Sånn var det , eller bildet lyver, var mørkere . Og etterveksten kom da altfor fort i mine øyner.
Vis vedlegget 81253
Hvordan det blir nå, ingen anelse![]()
![]()
Nei, får prøve å sove litt før nattevakt! Snakkes om noen timer![]()
Blir jo ikke lyst sånn sett, må ta det litt etter litt . Men litt lysere håper jegGleder meg til å se resultat!
![]()