Skravletråd :)

Nei, det ville vært himla kjipt
Og jeg som syns premiene bare blir finere og finere! Lurer på hvilke premier vi konkurrerer om neste mnd :D

Mm, koser meg skikkelig her. Skulle ikke tro det sånn egentlig. Så blir litt for gira av og til.
Ja her er det koselig :D Jeg kjenner til det. Så blir en så ivrig etter å svare alle :P

Kan man bli dårligere om man får medisin som ikke er riktig? Jeg startet på ny kur i går å ble mye verre noen timer etterpå, skjønner det bare ikke.
Du kan få allergiske reaksjoner på medisiner ja.

Joda, men hver dag er litt vel!! ;)
Svigermor jobber på gilde og vi får biff veeeldig billig, så det spises ganske ofte er og ;) men kunne ikke tenkt meg hver dag :p
Nei, ikke for alltid. Men gjør meg ikke med flere dager på rad. Bare det som er poenget.

Kan man bli dårligere om man får medisin som ikke er riktig? Jeg startet på ny kur i går å ble mye verre noen timer etterpå, skjønner det bare ikke.

Kanskje du ikke tåler den... :(
Jeg har en historie i allergi så de er veldig forsiktig meg penicillin til meg. Var vel litt grunnen til at jeg kastet ery max i søpla!!
Men det er jo ikke umulig du reagere på noe. :(

7 sider siden jeg var innom :o

Omg.. Jeg klarer ikke å følge med på dere !! :eek:
Og jeg har såå ondt i ryggen nå , men straks ferdig å få alt ut av hetten :P jaja

Huff da, god bedring. Ligger langt etter jeg og

Mmm...det er sååå godt:D
Love it. Kjente lukten av taco nå :P Kanskje bare i hodet mitt.. Må sende melding til mannen og si han må prøve å komme hjem tidligere :P

Back
Topp