Har du sett noen skravlere her inne?Neida langt der i fra..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sett noen skravlere her inne?Neida langt der i fra..![]()
Mm, koser meg skikkelig her. Skulle ikke tro det sånn egentlig. Så blir litt for gira av og til.Jeg vet!! Fort gjort å glemme segHihi
![]()
Og jeg som syns premiene bare blir finere og finere! Lurer på hvilke premier vi konkurrerer om neste mndNei, det ville vært himla kjipt
Hørtes lurt utDe er veldig fine! Og veldig greit at de er på lokket, så kan en ta vare på de igjen![]()
Nei ikke i hele dag?!Har du sett noen skravlere her inne?
Hihi! Jeg kjenner til det. Blir andpusten bare jeg går opp trappa her![]()
Mmm...det er sååå godtÅ nå vil jeg snart ha taco!
Ja her er det koseligMm, koser meg skikkelig her. Skulle ikke tro det sånn egentlig. Så blir litt for gira av og til.
Du kan få allergiske reaksjoner på medisiner ja.Kan man bli dårligere om man får medisin som ikke er riktig? Jeg startet på ny kur i går å ble mye verre noen timer etterpå, skjønner det bare ikke.
Så braSkal finne link etterpå
Ja! Jeg trener en gang i uka da.. Men må bli flinkere til å gå på turVi er flere! Må vell begynne å trene igjen, ble en lang sommerferie![]()
Hehe...ok, jeg gir megKjært barn har mange navnmen det gjør vel egentlig ikke det
Nei, ikke for alltid. Men gjør meg ikke med flere dager på rad. Bare det som er poenget.Joda, men hver dag er litt vel!!
Svigermor jobber på gilde og vi får biff veeeldig billig, så det spises ganske ofte er ogmen kunne ikke tenkt meg hver dag
![]()
Kan man bli dårligere om man får medisin som ikke er riktig? Jeg startet på ny kur i går å ble mye verre noen timer etterpå, skjønner det bare ikke.
Blir spennende å se hva de kommer medOg jeg som syns premiene bare blir finere og finere! Lurer på hvilke premier vi konkurrerer om neste mnd![]()
Ikke jeg heller, de må være en annen plassNei ikke i hele dag?!
Omg.. Jeg klarer ikke å følge med på dere !!![]()
Og jeg har såå ondt i ryggen nå , men straks ferdig å få alt ut av hettenjaja
Love it. Kjente lukten av taco nåMmm...det er sååå godt![]()
Ja her er det koseligJeg kjenner til det. Så blir en så ivrig etter å svare alle
![]()