Forum-> Aktuelle tema-> høytidHvor ligger det høytidsforumet hen? Noen som prata om det i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forum-> Aktuelle tema-> høytidHvor ligger det høytidsforumet hen? Noen som prata om det i går
Ser fargen litt bedre herHåret er ikke heeelt tørt ennå .
Men fra dette :
Vis vedlegget 81261
Til dette :
Vis vedlegget 81262
Så ut som herlige fargerHåret er ikke heeelt tørt ennå .
Men fra dette :
Vis vedlegget 81261
Til dette :
Vis vedlegget 81262
I dag ble det okse indre... Driver og tømmer fryseren om dagen. Hadde fløtegratinerte og salat ved siden avkos deg med film, håper du sniker innom.
Lungekapasiteten blir mindre, vet duJeg har gått en liten tur, helt andpusten jeg![]()
Kos dere!Nå er det middagstid og kveldskos![]()
Sov godtNei, får prøve å sove litt før nattevakt! Snakkes om noen timer![]()
Oi! Bare til neste gang hvis du har vært like flink som i dag: ikke gidd å fortell! Nå virker ikke jeg flink i det hele tatt![]()
Jeg henger et par timer og 300 innlegg bak....Snakkes i kveld![]()
Det blir nok koselig! Fikk Mail fra barnehagen i dag med referat fra september. De hadde bilde av alle ungene. Jeg presterte å grine da jeg så bilde av ungen... Jada!Innom etter middag
I morgen skal vi hente gutta!! Ikke sett dem siden søndag![]()
Takk! Den skal jeg se nærmere på
Husket apoteket?Omg.. Jeg klarer ikke å følge med på dere !!![]()
Og jeg har såå ondt i ryggen nå , men straks ferdig å få alt ut av hettenjaja
Google det... Les pakningsvedlegget... Kanskje det inneholder noe du ikke tåler?Kan man bli dårligere om man får medisin som ikke er riktig? Jeg startet på ny kur i går å ble mye verre noen timer etterpå, skjønner det bare ikke.
Så bra at dagen var fin. Man skal ikke undervurdere god sofasliting.Takk for det snuppaDet var en deilig dag, men enda deiligere med sofaslit resten av kvelden
![]()
http://kampanje.stabburetleverpostei.no/lag-lokkHvor har du bestilt det?
Håper du får en koselig kveldNå er det middagstid og kveldskos![]()
Hva blir det i dag da?Så nå er det ut å handle middag![]()
Det liker jegDu er så flink og lydig altså. Gullstjerne i boka til deg.
Har problemer med det her ogsåKlarer du å tømme den? Jeg prøver og prøver, og plutselig kommer mannen inn med noe nytt![]()
HahaVi har testet ut alle smilyer og tegn på tlfhaha
Tror ikke du har gått glipp av så mye![]()