Skravletråd :)

Namm namm :D Ja det er lov innimellom. Hihi. Tidligere hadde vi frityrkoker.. Og pomfrien blir jo bare farlig god av å være oppi der.. Men hele huset stinka jo etterpå :P

Det er sant :) men funker helt fint med kjele de få gangene men mååå ha det :D

Flinka! :D
Jeg også.
Laga meg frokost og gikk på besøk. Kom hjem å vaska to maskiner med klær. Bar på plass alle bretta klær. Hengt opp alt. Vaska badet, kjøkken, gangen og stua. Rydda andre div klær fra garderoben nede til oppe. Vært å handla og nå er moussakaen klar. Trenger bare varmes i ovnen. Men det venter jeg til mannen er kommet inn døra for han var i rush nå :) Eldste er på kino med farmora og minsta har fått neglelakk :p

Og nå en liten velfortjent pause i sofaen. Sliten i både hodet og beina nå! :o

Så flink du har vært da ;)

Fortjener den pausa nå :D

Hvor ligger det høytidsforumet hen? Noen som prata om det i går

Okei da skjønner jeg! Lurt å bytte ut med andre ting da, og bruke i mindre mengder ;)
Mhm. Men har lært meg mer å tørre å bruke mer soyamelk og soyafløte. Å får gode resultater. Og kakene blir jo faktisk mer holdbare med soyafløten. Sjokolademousse blir bedre. Folk merker ikke forskjell. Eller oftet til det bedre alle fall. Men slet litt med hvitsaus. Men nå tror jeg, jeg har teken.

Mhm. Men har lært meg mer å tørre å bruke mer soyamelk og soyafløte. Å får gode resultater. Og kakene blir jo faktisk mer holdbare med soyafløten. Sjokolademousse blir bedre. Folk merker ikke forskjell. Eller oftet til det bedre alle fall. Men slet litt med hvitsaus. Men nå tror jeg, jeg har teken.
Soyamelk er vel sunnere også ? Jeg smakte kaffe latte laget på soya hos ei venninne med melkeallergi. Syns det smakte kjempe godt. Litt spesiell smak med det første, men så blir en vandt til det :) Kokosmelk kan du vel også ha? Det bruker jeg mye!

For å si det slik jeg spist veldig mye biff i første trimester. Da alt annet smakte æsj! Vi kan gjerne spise biff flere ganger i uka.. skal ha biff i morgen.. og skal på egon nå.. å der skal jeg ha biff
Kooos deg med biff på egon!! :D

Soyamelk er vel sunnere også ? Jeg smakte kaffe latte laget på soya hos ei venninne med melkeallergi. Syns det smakte kjempe godt. Litt spesiell smak med det første, men så blir en vandt til det :) Kokosmelk kan du vel også ha? Det bruker jeg mye!
Har brukt det litt i starten. Men tror ikke jeg fikk til å bruke den riktig..

Smaken ble så rar noen gang. Noen spesielle tips?

Back
Topp