Hørtes godt ut, men jeg har visst brukt opp kjøttdeigen
Glemte det da mannen spurte om det var noe jeg trengte i Sverige![]()
Blei italiensk take away pizza i dag i stedenfor. I måro blir det taco
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes godt ut, men jeg har visst brukt opp kjøttdeigen
Glemte det da mannen spurte om det var noe jeg trengte i Sverige![]()
http://forum.babyverden.no/forums/høytider.1263/Hvor ligger det høytidsforumet hen? Noen som prata om det i går
juppTips til hva du kan bruke kokosmelk til tenkte du?![]()
Jeg bruker det i smoothie..jupp
Biff er jo såååå godt! Kunne levd på en medium biff om dagen !Kooos deg med biff på egon!!![]()
Er foresten ikke lov å bare skrive et ords innlegg, har sett du har gjort det noen gangerjupp
Hihi det kunne nok mannen min også gjortBiff er jo såååå godt! Kunne levd på en medium biff om dagen !![]()
Omnomnom!Hihi det kunne nok mannen min også gjort![]()
Ja, det hadde jo det100.000 hadde vært kult![]()
får bare hoppe i det å prøveJeg bruker det i smoothie..
Is f.eks: bananer, frosne bær og 100ml kokosmelkKjempe godt.
I supper og sauser hvor det skal være kremfløte, så bruker jeg noen ganger kokosmelk istedenfor.
Også i indiske retter som tikka masala og tandori![]()
Er tonnevis av ulike poteter en kan variere med jaOmnomnom!Kunne jo variert potetene da! Salat, fløtegratinerte poteter, hasselback poteter, pommes frites, bernaisesaus, peppersaus, fylt sopp. Mulighetene er mange!
![]()
Her ble det kylling i pita i dagBlei italiensk take away pizza i dag i stedenfor. I måro blir det taco
Sent from my iPhone using BV Forum
hehe, kjekt. Tenker ikke over det når jeg blir oppslukt i samtalene. blirsom en vanlig samtaleEr foresten ikke lov å bare skrive et ords innlegg, har sett du har gjort det noen gangerDa spammer en visst i følge reglene
Tenkte bare jeg skulle gi beskjed!
![]()
Valp er bedre enn ingentingLitt kjedelig å spise alene damen har valpen min som står å tigger da
![]()
Snakkes i kveldJeg gjorde alt jeg skulle + litt til, sov på sofaen til kvart på fire, nå lager jeg middag og har plutselig ikke tid til skravling før i kveld! Ææææ! Snakkes i kveld damer![]()
Jeg bruker også en del soyamelk i kaffen. Kan bruke soyamelk med vanilje ogsåSmaken ble så rar noen gang. Noen spesielle tips?
Heter det ikke frityrKOKING???Det heter jo frityrSTEKING og da...![]()