Skravletråd :)

Eeeeeh.. lefser står øverst!!!
Men ja.. begge deler. For jeg har tydeligvis STORE problemer med å forstå at fortsatt så bli lefse alltid for full. Enda etter mange år med trening. Så lefsa på fate. Alt i rekkefølge og blande. Litt mer rømme og saus . Blande.. og spise som salat til jeg får igjen lefsa.

Ååå nei krise!! Glemte løk!!
LØK NAMM! Elsker løk, og mååå ha det til tacoen. Jeg spiser først en eller to lefser som jeg stapper fulle. Har også min egen rekkefølge på hvordan jeg vil ha det. Så MÅ jeg ha guacemole til :D Etterpå spiser jeg som salat hvis jeg har lyst på litt mer :D

Jaaaa... jeg fikk bare streng beskjed om å spise et lite mellom måltid siden det rumla. Og han skal ut med hunden først.
Det er lurt! Hvis ikke blir jeg SÅ kvalm når faktisk maten kommer. Spis et lite mellom måltid du. Jeg måtte ha meg et par knekkebrød nå :P Lenge til mat.

Det er lurt! Hvis ikke blir jeg SÅ kvalm når faktisk maten kommer. Spis et lite mellom måltid du. Jeg måtte ha meg et par knekkebrød nå :P Lenge til mat.
Knøtta i magen gjør meg kvalm hvis jeg ikke spiser.. så må finne noe lurt...

LØK NAMM! Elsker løk, og mååå ha det til tacoen. Jeg spiser først en eller to lefser som jeg stapper fulle. Har også min egen rekkefølge på hvordan jeg vil ha det. Så MÅ jeg ha guacemole til :D Etterpå spiser jeg som salat hvis jeg har lyst på litt mer :D
Men det som blir til overs bruker jeg av og til å legge i en liten ildfastform. (Kjøttdeig, ris, tomat, mais, saus) å bruke til kvelds. Da tar jeg å stapper litt nachos og inn i ovnen med det. Koser meg da.

Go Go Go ! :P
Bra man har en plan ! :D
Jeg gjorde alt jeg skulle + litt til, sov på sofaen til kvart på fire, nå lager jeg middag og har plutselig ikke tid til skravling før i kveld! Ææææ! Snakkes i kveld damer:)

Knøtta i magen gjør meg kvalm hvis jeg ikke spiser.. så må finne noe lurt...
Mi også! Hvis jeg glemmer frokosten blir det krise. Da blir jeg så kvalm at jeg føler jeg må spy. Å må presse i meg maten! Mellommåltider :D

Back
Topp