Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...kos deg med matlagingNei, nå er det nokk mat prat! Ble sulte , på tide å lage mat![]()
Jaaaa... jeg fikk bare streng beskjed om å spise et lite mellom måltid siden det rumla. Og han skal ut med hunden først.Hihi nammm!! Hva sa mannen da? jaaaa?
Når jeg var i usa fikk jeg RØD hamburger to ganger, selv om jeg presiserte at den måtte være VERY WELL DONE!! Ble så sinna da![]()
Blir sikkert like godt detSteker de jeg![]()
Ble fwil det der.. skulle være sinna smilefjesNår jeg var i usa fikk jeg RØD hamburger to ganger, selv om jeg presiserte at den måtte være VERY WELL DONE!! Ble så sinna da![]()
Mmm...elsker poteterDa er potetene i ovnen![]()
*lurt og fornøyd smil*biffens dag!!!
LØK NAMM! Elsker løk, og mååå ha det til tacoen. Jeg spiser først en eller to lefser som jeg stapper fulle. Har også min egen rekkefølge på hvordan jeg vil ha det. Så MÅ jeg ha guacemole tilEeeeeh.. lefser står øverst!!!
Men ja.. begge deler. For jeg har tydeligvis STORE problemer med å forstå at fortsatt så bli lefse alltid for full. Enda etter mange år med trening. Så lefsa på fate. Alt i rekkefølge og blande. Litt mer rømme og saus . Blande.. og spise som salat til jeg får igjen lefsa.
Ååå nei krise!! Glemte løk!!
Det er lurt! Hvis ikke blir jeg SÅ kvalm når faktisk maten kommer. Spis et lite mellom måltid du. Jeg måtte ha meg et par knekkebrød nåJaaaa... jeg fikk bare streng beskjed om å spise et lite mellom måltid siden det rumla. Og han skal ut med hunden først.
Du fikk sinna smilefjes her!!
Godt selskap i en tiggende valp daLitt kjedelig å spise alene damen har valpen min som står å tigger da
![]()
Knøtta i magen gjør meg kvalm hvis jeg ikke spiser.. så må finne noe lurt...Det er lurt! Hvis ikke blir jeg SÅ kvalm når faktisk maten kommer. Spis et lite mellom måltid du. Jeg måtte ha meg et par knekkebrød nåLenge til mat.
Hæææ! På min viste det stort smil.. xDDu fikk sinna smilefjes her!!Var sånn ca sånn jeg så ut.
Men det som blir til overs bruker jeg av og til å legge i en liten ildfastform. (Kjøttdeig, ris, tomat, mais, saus) å bruke til kvelds. Da tar jeg å stapper litt nachos og inn i ovnen med det. Koser meg da.LØK NAMM! Elsker løk, og mååå ha det til tacoen. Jeg spiser først en eller to lefser som jeg stapper fulle. Har også min egen rekkefølge på hvordan jeg vil ha det. Så MÅ jeg ha guacemole tilEtterpå spiser jeg som salat hvis jeg har lyst på litt mer
![]()
Jeg gjorde alt jeg skulle + litt til, sov på sofaen til kvart på fire, nå lager jeg middag og har plutselig ikke tid til skravling før i kveld! Ææææ! Snakkes i kveld damerGo Go Go !
Bra man har en plan !![]()
Mi også! Hvis jeg glemmer frokosten blir det krise. Da blir jeg så kvalm at jeg føler jeg må spy. Å må presse i meg maten! MellommåltiderKnøtta i magen gjør meg kvalm hvis jeg ikke spiser.. så må finne noe lurt...
HAHA så rartHæææ! På min viste det stort smil.. xD