Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...lurt![]()
Julegaver? Kluter , sokker , tøfler , trekk til syltetøyglass som kan brukes som lykt?Akkurat nå lager jeg ingenting hjemme...forslag?
Julegaver? Kluter , sokker , tøfler , trekk til syltetøyglass som kan brukes som lykt?
Haha...okDet er ikke mange i forhold til alle som ble prøvd![]()
Å neiNå har jeg lyst og grine. Først sier elektriker det kommer på 10000 og nå mellom 25-30000![]()
![]()
![]()
Må jo kunne klage på sånt, jaTydeligvis var omtrent hele det elektriske anlegget ulovlig og det burde vel stått i prospektet? Har tenkt og ringe megler. Må være noe vi kan gjøre for å få noen penger tilbake
Utrolig kjiptDet er alt jeg har spart opp til baby![]()
Har en tendens til å ta seg opp utover kvelden ihvertfallja det skjønner jegblir litt høyere tempo her utover dagen så da henger jeg nok ikke med
![]()
Gjør jeg det ennå???Joda.. du pleier jo gjøre det skart på slutten av mnd, men du ligger jo på 1.
Kjedelig i grunnRart at så få funker.
Ser ikke sånn utDu jo!
Du er jo en racer![]()
Men nå er jeg på Android:<3Det gikk det
Tror jeg fant en jeg og faktisk, visste bare ikke at jeg hadde ❤
Hehe...han var vel litt nervøs for at de skulle bli borteJa, var jo det siden de måtte stå kjølig. Men det tok tid før jeg fant dem...hehe
Jeg har akkurat kommet ajourHvordan går det her? Orker ikke å sette meg inn i hva dere snakker om. Hopper rett inn. Kort oppsumert?
Å neihva har skjedd???
Må jo kunne klage på sånt, ja![]()
Vi har heldigvis sånn kjøpeforsikrig så nå skal vi ordne opp!! Nekter og betale for en feil de har gjort. Og gjett hva? Forrige eier skrev under på at alt det elektriske var i ordenUtrolig kjipt![]()
Gjør jeg det ennå???
Vi har heldigvis sånn kjøpeforsikrig så nå skal vi ordne opp!! Nekter og betale for en feil de har gjort. Og gjett hva? Forrige eier skrev under på at alt det elektriske var i orden![]()