Gjenstår å se, ingen krise hvis ikke.Du skal se du får giret om litt senere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjenstår å se, ingen krise hvis ikke.Du skal se du får giret om litt senere![]()
Tenk på meg som er på jobb da!!En liten pause og 100 nye innlegg, dere damer må slutte å skravle så mye
Håper detHm...litt øm i lyskeområdet i dag jeg...lurer på om det kan være noe spennende..![]()
Mye å lese for deg da.Tenk på meg som er på jobb da!!
500 nye innlegg hver gang jeg er innom!!
Nei du ligger jo godt ann... lenge til ny oppdatering?Gjenstår å se, ingen krise hvis ikke.
Hvordan ser dere hvem som kommer frem?✌
Snill mann daSe hva jeg fikk når mannen kom hjem![]()
SmørgrøtHva slags grøt er det?
Vet du hva jeg bruker når jeg manner meg opp, jeg står opp også begynner jeg å vaske før jeg har spist frokost, så kan jeg bare slappe av etterpå. Det er så godt!
Du har jo mange.Prøver alle
☝✌
☎✉✒✏✂
〽
☀
☁
❄
Ⓜ✈
♨
♻⚠
㊙㊗
ℹ
✔✴✳
✖
↕⬆↗➡↘⬇↙⬅↖↔⤴⤵
◀▶❇
▫
◻◼
⁉〰
♠♥♣♦↩↪☑
Nå får jeg servert fløyelsgrøt![]()
Aner ikke , har ikke kontroll på oppdateringer i dagNei du ligger jo godt ann... lenge til ny oppdatering?
Ohlala, det var stor forskjellNå har jeg lyst og grine. Først sier elektriker det kommer på 10000 og nå mellom 25-30000![]()
![]()
![]()
Hva skal dere gjøre?Nå har jeg lyst og grine. Først sier elektriker det kommer på 10000 og nå mellom 25-30000![]()
![]()
![]()
Aldri smakt!Smørgrøt![]()
Du har jo mange.
Huff det er mye penger...Nå har jeg lyst og grine. Først sier elektriker det kommer på 10000 og nå mellom 25-30000![]()
![]()
![]()
Nå har jeg lyst og grine. Først sier elektriker det kommer på 10000 og nå mellom 25-30000![]()
![]()
![]()