Ikke her heller. Bra Lykkeliten_86 har full kontrollAner ikke , har ikke kontroll på oppdateringer i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke her heller. Bra Lykkeliten_86 har full kontrollAner ikke , har ikke kontroll på oppdateringer i dag
Oj det var mangeDu har jo mange.
Hehe . Ja er ikke mange som kommer frem med tanke på hvor mange som prøvesJeg prøvde omtrent alle og bare to kom frem![]()
Tydeligvis var omtrent hele det elektriske anlegget ulovlig og det burde vel stått i prospektet? Har tenkt og ringe megler. Må være noe vi kan gjøre for å få noen penger tilbakeHva skal dere gjøre?
Jeg syns det er godt. Bedre enn rømmegrøt i allefallEr ikke noe godt, så du har ikke gått glipp av noe![]()
Hehe. Da så. Er i utgangspunktet ikke glad i grøt, men veldig glad i spekeskinke og fenalår, så en liten porsjon med rømmegrøt hvis vi har masse tilbehør er helt fintEr ikke noe godt, så du har ikke gått glipp av noe![]()
Huff det er mye penger...
Det er alt jeg har spart opp til baby
Griner litt med deg jeg![]()
Oj :-O det bør dere ta videre ja. Har dere sånn forsikring ? Som varer 5 år eller noe etter dere kjøpte ?Tydeligvis var omtrent hele det elektriske anlegget ulovlig og det burde vel stått i prospektet? Har tenkt og ringe megler. Må være noe vi kan gjøre for å få noen penger tilbake
Nei huff... det er jo mye som går ut når baby kommer. Til div som man trenger. Vogn seng bilstol ++Det er alt jeg har spart opp til baby![]()
Åja ^^Sånn smørgrøt![]()
☺❤✌
☝
✉☎✒✏✂
〽
☀
❄
Ⓜ✈
♨
♻
⚠
㊙
㊗
ℹ
✳✳✴✴✔
✖
↕⬆⬆↗➡↘⬇↙
⤵⤵⤴↔↖↖⬅
◀▶❇
◻◻
◼
⁉♦♣♥♥♠
〰〰↩↩↪☑
Sikkert 300 tegn her
Jeg ser allePrøver alle
☝✌
☎✉✒✏✂
〽
☀
☁
❄
Ⓜ✈
♨
♻⚠
㊙㊗
ℹ
✔✴✳
✖
↕⬆↗➡↘⬇↙⬅↖↔⤴⤵
◀▶❇
▫
◻◼
⁉〰
♠♥♣♦↩↪☑
Haha☺❤✌
☝
✉☎✒✏✂
〽
☀
❄
Ⓜ✈
♨
♻
⚠
㊙
㊗
ℹ
✳✳✴✴✔
✖
↕⬆⬆↗➡↘⬇↙
⤵⤵⤴↔↖↖⬅
◀▶❇
◻◻
◼
⁉♦♣♥♥♠
〰〰↩↩↪☑
Sikkert 300 tegn her
Da var ikke det noe triks for degJeg begynte å skravle se...haha
Er ikke noe flink tiø å spise frokost, så alt blir stort sett gjort før det![]()
Nå har jeg lyst og grine. Først sier elektriker det kommer på 10000 og nå mellom 25-30000![]()
![]()
![]()
Det er alt jeg har spart opp til baby![]()