4 knekkebrød og en.... IsTo knekkebrød![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 knekkebrød og en.... IsTo knekkebrød![]()
OooooBOY!
HihiIkke rart. Oboy er jo GODT!
Kanskje noen har gjort en feilKorfor har de fjerna oktoberskravlingskonkuransen fra topptråden? :/ e konkuransen avlyst?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva er det med alle dere.. alle spiser jo knekkebrød... xDTo knekkebrød![]()
Lykke til med innhentingenJeg er nå 8 time og 135 innlegg bak. Treg jeg også![]()
Du har ligget for mye tror jegDet har jeg, men våknet med skikkelig vondt i siden/ryggen. Tror jeg må ha strekt en muskel eller noe
Bv syke kanskje?
Slettes ikke verstEr ikke så værst![]()
Nei det hadde jeg ikke.
God morgon. 998 nye innlegg. Uaktuelt å lese! Har eg gått glipp av noko spennande?![]()
Så braSammenhengende søvn i 6 timer (bortsett fra når gubben var oppe å tissa, hver natt liksom!), er jeg ikke helt vant med. Så ja, ganske deilig
Du da?
Var det supermora hadde i husHva er det med alle dere.. alle spiser jo knekkebrød... xD
Skjønner ikke det der jeg ? Men lurer på om jeg har sett at du har nedtellingen en dag etter meg?Jeg er 29+5. Men vi har samme termin![]()
Kanskje noen har gjort en feil
Hva er planene for i dag da?![]()
Har sett det jeg også. Har bare sjekka appen, men kan jo telle.Skjønner ikke det der jeg ? Men lurer på om jeg har sett at du har nedtellingen en dag etter meg?er ikke 17 desember en onsdag?
Så braSå bra
Sovet godt selv...som alltid![]()
Smart. Ser jeg har noen triks å lære.Haha. Blar fort igjennom for å se om det er noen som har quota meg jegde andre hopper jeg over om de er quota..hehe
Men hvor langt regner de ett svangerskap hos deg? Her regner de 282 dager . Altså 40 uker + 2 dager. Så når jeg da endrer uke hver mandag stemmer det med termin en onsdagHar sett det jeg også. Har bare sjekka appen, men kan jo telle.
Mest på kvelden og morningen har jeg inntrykk av
Hmm... vet ikke. Trodde det var 40+2. Og trodde det var ny uke på mandag. Men sist gang hos legen hadde jeg plutselig ny uke på søndag.Men hvor langt regner de ett svangerskap hos deg? Her regner de 282 dager . Altså 40 uker + 2 dager. Så når jeg da endrer uke hver mandag stemmer det med termin en onsdag![]()