ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Kjennes ut som om det kommer en fot ut av magen min snart. Han liker tydeligvis oboy!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravles vel mye hele dagen her ?Jeg har 5 sider igjen å bla gjennom, det skravles for mye på morningen her.
Kjekt og haHahamatpakke!
Men nå begynner det og komme seg. Rister meg litt brød og tar meg en kopp teDet skjønner jeg at du ikke orker
God morgenGod måren jenter
Sent from my iPhone using BV Forum
HahaKjennes ut som om det kommer en fot ut av magen min snart. Han liker tydeligvis oboy!![]()
![]()
Jeg har og hatt det hele tiden .
Så koselig ♡♡ Er du langt på vei?Kjennes ut som om det kommer en fot ut av magen min snart. Han liker tydeligvis oboy!![]()
![]()
Ristet brød er gull verdt når en er kvalmMen nå begynner det og komme seg. Rister meg litt brød og tar meg en kopp te![]()
Syns igrunn det ja.Skravles vel mye hele dagen her ?![]()
Hyyyyl !! *panikk* fant ikke halsbranntablettene , og det er seriøst snart hull rett igjennom hele spiserøret mitt!
Fant de heldigvis . Men har bare en igjen nå![]()
Ja, det smakerRistet brød er gull verdt når en er kvalm![]()
Mest på kvelden og morningen har jeg inntrykk avSkravles vel mye hele dagen her ?![]()
Så koselig29+4 idagså det nærmer seg
![]()
Ja er heldigvis bra om morgenenGod morgen.
Blitt noe bedre?![]()
Det kommer nok snartSå koseligHåper jeg kjenner skikkelig spark snart og
Når er hun fryktelig rolig synes jeg
![]()
Det er irriterende! XD noen ganger er det som maten bare forsvinner alle veier. Godt det er helg snart! Du får riste litt løs..Hahagjorde det! Nå har jeg masse smuler nede i singletter så det klør på puppene
![]()
Har litt og finne på du daGod morgen alle!
Håper dere har sovet godt
I dag skal jeg prøve å vaske litt her + at vi har fått dreneringsplater som vi bør få opp før morgendagen så ser for meg lite skravling i dag.
Passer veldig dårlig med formen min, men jeg får vel gjøre det jeg orker
Også har jeg mange sider å gå igjennom her ser jeg. ..
Dere skal i dag da?![]()