Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke værstGod morgren folkens
Nå har jeg lest gjennom alle sidene dere hadde skravlet.
Kjekt å ha da? Vet jo aldri når en nødssituasjon kommer...Det er ubehagelig det! Mannen pleier og spørre om jeg sparer til senere![]()
Pass på deg selv nå da!God morgen alle!
Håper dere har sovet godt
I dag skal jeg prøve å vaske litt her + at vi har fått dreneringsplater som vi bør få opp før morgendagen så ser for meg lite skravling i dag.
Passer veldig dårlig med formen min, men jeg får vel gjøre det jeg orker
Også har jeg mange sider å gå igjennom her ser jeg. ..
Dere skal i dag da?![]()
Nettopp! Da er smuler gull verdtKjekt å ha da? Vet jo aldri når en nødssituasjon kommer...
Håper du har sovet godt selv![]()
Var mange sider så det tok litt tidIkke værst![]()
Ja, ingen spesielle planer. Huset er rydda i går heldigvis. Eneste blir vel å "pakke" ned badet.Hørtes slitsomt ut.... Får du slappet av litt i helgen da?
Det tror jeg på!!Var mange sider så det tok litt tid![]()
Som sagt tidligere her. Det høres tørt ut. Gåper du hadde noe på xDKnekkebrød.
OooooBOY!Hjemmelagde rundstykker og oboy![]()
Ikke rart. Oboy er jo GODT!Kjennes ut som om det kommer en fot ut av magen min snart. Han liker tydeligvis oboy!![]()
![]()
HusarbeidGod morgen alle!
Håper dere har sovet godt
I dag skal jeg prøve å vaske litt her + at vi har fått dreneringsplater som vi bør få opp før morgendagen så ser for meg lite skravling i dag.
Passer veldig dårlig med formen min, men jeg får vel gjøre det jeg orker
Også har jeg mange sider å gå igjennom her ser jeg. ..
Dere skal i dag da?![]()
To knekkebrødHva har dere til frokost i dag ?
Alltid beredt!Nettopp! Da er smuler gull verdt![]()
HahaHan synes det er veldig artig å si det ordet nå. Var det han forlot meg med isted, altså i teorien. Ikke i praksis. Tror jeg...![]()
Nei det hadde jeg ikke.Som sagt tidligere her. Det høres tørt ut. Gåper du hadde noe på xD
Jeg er 29+5. Men vi har samme termin29+4 idagså det nærmer seg
![]()
Det er kanskje bestHan kan få leve lykkelig uvitende![]()