Skravletråd :)

Dem fant ingen sammenheng. Og på sykehuset mente de at det ille var noen grunn til sjekk. Men legen sa jeg skulle føle på magefølelsen i løpet av helga og ringe legevakta hvis det ble værre. Og heller kontakte igjen på mandag tirsdag hvis det enda var der.
Har du hatt noe smerter? Fikk ikke med meg starten. Men håper ikke du får noe mer ila helga <3 Klem <3

Noen kaller der smørgrøt. Som å lage hvitsaus. Kjempe godt. Anbefales. Søk det opp på nett. Tror tine eller melk.no har en god oppskrift.

Då trur eg ikkje det e samme grøt. Smørgrøten googla eg og det ligna mer på det vi kaller rømmegraut? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Då trur eg ikkje det e samme grøt. Smørgrøten googla eg og det ligna mer på det vi kaller rømmegraut? :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Rømmegrøt og spekeskinke <3

:D Nå fikk jeg skikkelig lyst på nissegrøt og julebrus :P Var å leita etter julebrus i dag... men kunne ikke finne :P Har hørt rykter om at det er komt til butikken.
Nå ble det mye grøtprat her xD blir vel grøt til kvels på alle sammen.

Jeg har kanskje 20 innlegg i okt :P Totalt. Høhø så må skravle litt om jeg skal komme meg innpå

Kommer deg fort oppover om du fortsetter å henge her inne ;)

Brått så står jeg på døra hennes!!! :eek: hehe

Bare en lite svipptur ;)
Hihi ja!! Hvis ikke får du gå på døra hennes å selge lodd eller noe..Å bare spørre om du kan låne toalettet, så du kan se hvordan ho har det :D

Henger bak, rekker ikke ta igjen. Nå må jeg lage mat. Gærningene kommer snart hjem. Snakkes i 19-20 tiden:D

Back
Topp