Skravletråd :)

Så deilig da! Hva skal du ha til middag?
Hva skal du ha Huleboer! Jeg tror ikke jeg orker å lage middag i dag... Får se om jeg finner noe leftovers

Ja jeg tenkte det :D Om ikke mannen har planlagt noe romantisk da. Haha
Det skjer ikke støtt og stadig her, så tipper jeg kan skravle litt også. Vi skal bare ta en titt på noen garderober før vi har mobilsider i dag etter at ungen er i seng.

Sånn, pølsegratengen er i ovnen og godgjør seg og potet og gulrøttene på kok :) Mangler kun å sette på smøret så det får smelte :P Men tar en liten pause mens alt gjør seg selv fra nå :P

Hva skal du ha Huleboer! Jeg tror ikke jeg orker å lage middag i dag... Får se om jeg finner noe leftovers
Jeg orket ikke dra i butikken. Fant noe kjøtt i fryseren som jeg ikke visste hva var. Viste seg å være svin indrefilet. Har egentlig ikke noe egnet tilbehør, så det blir pommes, gulerøtter, brekkbønner fra blikkboks, hvitløk og soppsaus...

Det skjer ikke støtt og stadig her, så tipper jeg kan skravle litt også. Vi skal bare ta en titt på noen garderober før vi har mobilsider i dag etter at ungen er i seng.
Garderober til dere? Eller til miniene? :D Så gøy. Begynner ting å komme litt på plass :D?

Sånn, pølsegratengen er i ovnen og godgjør seg og potet og gulrøttene på kok :) Mangler kun å sette på smøret så det får smelte :p Men tar en liten pause mens alt gjør seg selv fra nå :p
Pølsegrateng er kjempe godt. Jeg kommer :D Så slipper jeg lage middag.

Jeg orket ikke dra i butikken. Fant noe kjøtt i fryseren som jeg ikke visste hva var. Viste seg å være svin indrefilet. Har egentlig ikke noe egnet tilbehør, så det blir pommes, gulerøtter, brekkbønner fra blikkboks, hvitløk og soppsaus...
Hørtes jo ikke feil ut :D Du er så flink til å kokkelere ;)

Back
Topp