Så deilig da! Hva skal du ha til middag?Bare dagtid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig da! Hva skal du ha til middag?Bare dagtid![]()
Skjønner!! Da får vi prøve å skravle litt denne mnd da.Topp 30 må ha over 1200 innlegg og vanlig topp 100![]()
Hva skal du ha Huleboer! Jeg tror ikke jeg orker å lage middag i dag... Får se om jeg finner noe leftoversSå deilig da! Hva skal du ha til middag?
Det skjer ikke støtt og stadig her, så tipper jeg kan skravle litt også. Vi skal bare ta en titt på noen garderober før vi har mobilsider i dag etter at ungen er i seng.Ja jeg tenkte detOm ikke mannen har planlagt noe romantisk da. Haha
Jeg orket ikke dra i butikken. Fant noe kjøtt i fryseren som jeg ikke visste hva var. Viste seg å være svin indrefilet. Har egentlig ikke noe egnet tilbehør, så det blir pommes, gulerøtter, brekkbønner fra blikkboks, hvitløk og soppsaus...Hva skal du ha Huleboer! Jeg tror ikke jeg orker å lage middag i dag... Får se om jeg finner noe leftovers
Garderober til dere? Eller til miniene?Det skjer ikke støtt og stadig her, så tipper jeg kan skravle litt også. Vi skal bare ta en titt på noen garderober før vi har mobilsider i dag etter at ungen er i seng.
Ja, vant ingenting denne gangen hellerSkjønner!! Da får vi prøve å skravle litt denne mnd da.![]()
Gleder meg til neste ultralyd igjen <3Så koselig![]()
Pølsegrateng er kjempe godt. Jeg kommerSånn, pølsegratengen er i ovnen og godgjør seg og potet og gulrøttene på kokMangler kun å sette på smøret så det får smelte
Men tar en liten pause mens alt gjør seg selv fra nå
![]()
Klarer ikke det jegHar hoppet litt fremover nå...
Langt i fra på plass. Blir garderobe til oss og på kontoret.Garderober til dere? Eller til miniene?Så gøy. Begynner ting å komme litt på plass
?
Ikke jeg hellerJa, vant ingenting denne gangen heller![]()
Har du ikke annet å gjøre du da?Nå har jeg skravlet på uten stopp i to timer... Tror jeg må få i meg mat.
Ting tar tid. Skal nok bli godt å komme seg på plass!!Langt i fra på plass. Blir garderobe til oss og på kontoret.
Hahaha, da snakker vi!!!Hallo?!? Man har da tunge?!![]()
Uten tvil!Eh... Det var jo betryggende å høre![]()
Oi
Hørtes jo ikke feil utJeg orket ikke dra i butikken. Fant noe kjøtt i fryseren som jeg ikke visste hva var. Viste seg å være svin indrefilet. Har egentlig ikke noe egnet tilbehør, så det blir pommes, gulerøtter, brekkbønner fra blikkboks, hvitløk og soppsaus...