Semulegrynsgrøt er farlig godt!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp vært å sett vårt andre mirakel på Vekstkontroll, like magisk hver gang <3 480 gram denne gangen, jeg er forelsket <3
Enig med deg i det jaSemulegrynsgrøt er farlig godt!!!!
Joda. Han skravler jo fælt da.Haha. Kjekt å bruke postbil som taxi da
Fikk noen å prate med og da
Stakars hund da. Ute på tur alene? Den samme hver gang?
Om man finner rett måte er det ikke så ille syns jegDet er jo rett og slett vondt!
Takk. Skal sjekke ei tann. Hu slo de når hu var 1 år. Og jeg syns den begynner å bli litt misfarga rett og slett nå. Så jeg ba om denne kontrollen da. Hu har aldri hatt hull. Så satser på det samme i dag utenomDet går nok bra
Lykke til![]()
Det har du heilt rett iSemulegrynsgrøt er farlig godt!!!!
Joda. Han skravler jo fælt da.Men er da begrensa hvor god tid vi har
![]()
Ute på tur alene ja. Så da tar jeg den og leverer den til politiet. Er mange som er redde hunder av små og store. Og om noen eier den, finner politi det utHar vært den samme ja
Så koseligNettopp vært å sett vårt andre mirakel på Vekstkontroll, like magisk hver gang <3 480 gram denne gangen, jeg er forelsket <3
Kanskje. Men ser flere er late med båndtvangenKanskje den ikke liker seg hjemme...![]()
Jeg får vel rydde litt og dusje etterhvert før jeg skal i bhg halv 3 å spise grønnsaksuppe![]()
Kanskje. Men ser flere er late med båndtvangen![]()
jaja, kur nr 3 skal startes på i dag. Kan noen krysse fingrene for at den tar knekken på ting.?
Takk, er i det snille hjørnet i dag duKrysser både fingre og tær her
Bli fort frisk!!!
Rundt her er de ikke så flinke dessverreJa, synd det. Burde nesten vært båndtvang hele året, pga mange som er redd for hund osv
Syns generelt de er ganske flinke rundt her faktisk![]()
Sukker og kanelDet har du heilt rett imed sukker og rosiner
![]()
Krysser tærne ogsåjaja, kur nr 3 skal startes på i dag. Kan noen krysse fingrene for at den tar knekken på ting.?
JaSå koselig det høres ut da
Barna som har laget da eller?