Skravletråd :)

Semulegrynsgrøt er farlig godt!!!!

Haha. Kjekt å bruke postbil som taxi da :p
Fikk noen å prate med og da ;)

Stakars hund da. Ute på tur alene? Den samme hver gang?
Joda. Han skravler jo fælt da. :p Men er da begrensa hvor god tid vi har :p

Ute på tur alene ja. Så da tar jeg den og leverer den til politiet. Er mange som er redde hunder av små og store. Og om noen eier den, finner politi det ut :) Har vært den samme ja

Det er jo rett og slett vondt!
Om man finner rett måte er det ikke så ille syns jeg :)
Det går nok bra :)
Lykke til ;)
Takk. Skal sjekke ei tann. Hu slo de når hu var 1 år. Og jeg syns den begynner å bli litt misfarga rett og slett nå. Så jeg ba om denne kontrollen da. Hu har aldri hatt hull. Så satser på det samme i dag utenom :D

Joda. Han skravler jo fælt da. :p Men er da begrensa hvor god tid vi har :p

Ute på tur alene ja. Så da tar jeg den og leverer den til politiet. Er mange som er redde hunder av små og store. Og om noen eier den, finner politi det ut :) Har vært den samme ja

Kanskje den ikke liker seg hjemme... :confused:

Nettopp vært å sett vårt andre mirakel på Vekstkontroll, like magisk hver gang <3 480 gram denne gangen, jeg er forelsket <3
Så koselig :)

Jeg får vel rydde litt og dusje etterhvert før jeg skal i bhg halv 3 å spise grønnsaksuppe :)

jaja, kur nr 3 skal startes på i dag. Kan noen krysse fingrene for at den tar knekken på ting.?

Jeg får vel rydde litt og dusje etterhvert før jeg skal i bhg halv 3 å spise grønnsaksuppe :)

Så koselig det høres ut da :)
Barna som har laget da eller?

Kanskje. Men ser flere er late med båndtvangen :(

Ja, synd det. Burde nesten vært båndtvang hele året, pga mange som er redd for hund osv :(

Syns generelt de er ganske flinke rundt her faktisk :)

jaja, kur nr 3 skal startes på i dag. Kan noen krysse fingrene for at den tar knekken på ting.?

Krysser både fingre og tær her ;)
Bli fort frisk!!!

Hmf...hadde tenkt å ta en siste EL test om et par timer, men jeg holder på å tisse på meg nå :o

Kanskje jeg skal ta en g-test istedet...haha :p

Back
Topp