Sant nok. Fant ikke ut senere at besøket var halvveis fast inventar.Yesde var opptatt så hvorfor ikke?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant nok. Fant ikke ut senere at besøket var halvveis fast inventar.Yesde var opptatt så hvorfor ikke?!
Så flink du erJeg har skravlet 102 innlegg på 2 timer!
Flinke degOi
Hvordan kan jeg ligge på 2.plass? Har jo ikke vært her idag![]()
Dere er råWow det er bra. Har vel 50 innlegg på 40 min ens jeg.
Tungt for det igjen? Skjønner ingenting...Hihi....har litt tungt for det![]()
Jeg!!!Hvem tror dere får premie fra september da?
Garderober til dere? Eller til miniene?Så gøy. Begynner ting å komme litt på plass
?
Utdyp litt daBare noe småtteri idag![]()
Du har mer enn megHar bare 60 innlegg hittil idag jeg![]()
Hihi det kan du helt sikkerHun har snakket så mye om dette huset sitt, så det er like før jeg tar meg en tur for å se...![]()
Slitsomt?Hans kamerat med kone og to sønner![]()
Det er supergodt jaPølsegrateng er kjempe godt. Jeg kommerSå slipper jeg lage middag.
Uff skjønner deg godt. Liker ikke sykehus selv. Satser på at alt er i skjønneste orden <3
Dem fant ingen sammenheng. Og på sykehuset mente de at det ille var noen grunn til sjekk. Men legen sa jeg skulle føle på magefølelsen i løpet av helga og ringe legevakta hvis det ble værre. Og heller kontakte igjen på mandag tirsdag hvis det enda var der.Huff
Det verste må jo være ventetiden, men de vil vel være sikre på at alt er bra med lille og
Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig, og at det går over fort ; ( bra at de sjekker deg grundig da, selv om sylehus ikke er noe gøy!!!
Lykke til igjen! !
Sender en klem til deg![]()
Jeg har kanskje 20 innlegg i oktDu har mer enn meg![]()
Det synes jeg IKKENå ble det stille her.
Jeg er herOg da var alle forduftet xD
Ja men det er godt og enkeltDet er supergodt jaMen sjelden det er rester av akkurat denne middagen
Hahaha. Unga elsker det jo også og forstår godt det. Makaroni og pølse i hvit saus liksom
![]()
Det er bare quotingen din som dukker opp på påminnelser hos meg.... Jeg henger bakOg jeg er fortsatt 6 timer![]()
Oi
Hvordan kan jeg ligge på 2.plass? Har jo ikke vært her idag![]()