Skravletråd :)

Garderober til dere? Eller til miniene? :D Så gøy. Begynner ting å komme litt på plass :D?

Hun har snakket så mye om dette huset sitt, så det er like før jeg tar meg en tur for å se... :)

Pølsegrateng er kjempe godt. Jeg kommer :D Så slipper jeg lage middag.
Det er supergodt ja :D Men sjelden det er rester av akkurat denne middagen :P Hahaha. Unga elsker det jo også og forstår godt det. Makaroni og pølse i hvit saus liksom :P

Uff skjønner deg godt. Liker ikke sykehus selv. Satser på at alt er i skjønneste orden <3
Huff :(
Det verste må jo være ventetiden, men de vil vel være sikre på at alt er bra med lille og ;)

Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig, og at det går over fort ; ( bra at de sjekker deg grundig da, selv om sylehus ikke er noe gøy!!!

Lykke til igjen! !

Sender en klem til deg ;)
Dem fant ingen sammenheng. Og på sykehuset mente de at det ille var noen grunn til sjekk. Men legen sa jeg skulle føle på magefølelsen i løpet av helga og ringe legevakta hvis det ble værre. Og heller kontakte igjen på mandag tirsdag hvis det enda var der.

Det er supergodt ja :D Men sjelden det er rester av akkurat denne middagen :p Hahaha. Unga elsker det jo også og forstår godt det. Makaroni og pølse i hvit saus liksom :p
Ja men det er godt og enkelt :D Så kan en putte oppi det en har ;)

Back
Topp