Tulla. Nå funker ingenting. Kom inn så får jeg beskjed om at den er stengt... :s på grunn av i innloggingsforsøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulla. Nå funker ingenting. Kom inn så får jeg beskjed om at den er stengt... :s på grunn av i innloggingsforsøk[/quot
Så rart, spør på teknisk kanskje..
Oi! Kanskje verdt å sjekke ut. Har jo bh rett borti gata herMinus 250 Kr på vinterdresser på barnas hus fra torsdag til lørdag
Så lenge du har to timer tilgjengelig og har mange innlegg å gå igjennom fra skravletråden då klarer alle det. Svarer på alt, selv om det ikke gjelder meg direkte.Det har jeg faktisk ingen mulighet til å få til heller![]()
Jeg har spist frokost.Nå ble det stille her.
Hva spiste du?Jeg har spist frokost.
Masse tilbud på vinterdresser rundtomkring nå synes jegOi! Kanskje verdt å sjekke ut. Har jo bh rett borti gata her![]()
Hadde vel ikke vært første gang man plukker opp noen med postbilenMat er viktig!!!
Nei, postmannen har vel nok å gjøre som det er
Prøver å få tak i sjefen jeg.uten hell så langt![]()
Hu blir 4 i novemberGod morgen til deg også. Hvor gammel er yngste?
Så bra!Hjemme resten av uka ja
Da kan jeg sove lenge i morgen og![]()
Jeg har hvertfall god erfaring med de jegNå har jeg noen strimler fra billigtester.no
Vet ikke hvor gode de er jeg... ?
Dumme tilbud som er langt i fra hvor jeg bor!Minus 250 Kr på vinterdresser på barnas hus fra torsdag til lørdag
Ja, jeg sto opp igjen, så da stakk alleOg da var alle forduftet xD
Bra tips. Garva duSå lenge du har to timer tilgjengelig og har mange innlegg å gå igjennom fra skravletråden då klarer alle det. Svarer på alt, selv om det ikke gjelder meg direkte.
Traver internettn etter vinterdress. Å nå er jeg straks tom for batteriOg da var alle forduftet xD
HahahJa, jeg sto opp igjen, så da stakk alleHahaha.
Jeg som måtte hente meg inn på nærmere 30 siderSå tenkte "Wuhu" Her var det liv! Og når jeg kom til siste siden, var det jo kun meg igjen
Hahaha.
Men skal gå om ikke lenge, eldste skal til tannlegen 1230![]()
Syns det er drøyt å gå over 1000kr. Da bør den passe neste år ogsåMasse tilbud på vinterdresser rundtomkring nå synes jeg
Oh yes! Formidagsdupp kanskjeOg da var alle forduftet xD