Ikke klar enda. Ligger fortsatt i sengen.God morgen! Klar for en ny dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke klar enda. Ligger fortsatt i sengen.God morgen! Klar for en ny dag?
Det er like vondt å spy luft!Ser ut som det blir legen...satt ti min på do i stad og brakk meg. Klarer ikke å få det ut da
Har ikke spydd på flere år...![]()
Treiga. Sitter på jobb allerede. Vært her i 1,5 t altIkke klar enda. Ligger fortsatt i sengen.
Jeg lukter spire!Sa jo du burde gå til legen!God bedring! Høres ikke bra ut !
God morgen til deg også. Hvor gammel er yngste?God morgen til dere alle andre, gidder ikke quote hver og en, muligens fordi jeg liker å skravle, ikke for poengaOm jeg vinner noe, er mine barn for store for det uansett og jeg må styre og stelle med å spare det til min lillesøster en gang i tiden blir gravid.
Så en felles god morgen fra megSnart levere minsta, eldste går snart til skolen. Og jeg skal sove etterpå
Frem til eldste som slutter skolen 11 tiden i dag kommer hjem. Da skal jeg vurdere å stå opp
Snakkes senere. Ha en fin dag alle sammen. God bedring til de som trenger det![]()
Ja, det er faktisk det! De ni timene jeg har bladd meg gjennom gikk raskere enn om hun hadde vært på jobbDet har jegRonja har sovet i senga si (haha du
) og det er deilig for alle mann
![]()
Har du ringt? Nå er den 8,35Får ikke ringt før 830...![]()
Hva er det du ser på?Gi meg styrke!!!!
Du er effektiv altså! Ser ut som du har svart på det meste dei siste ni timaneJa, det er faktisk det! De ni timene jeg har bladd meg gjennom gikk raskere enn om hun hadde vært på jobb![]()
Kul sjef da...Mat er viktig!!!
Nei, postmannen har vel nok å gjøre som det er
Prøver å få tak i sjefen jeg.uten hell så langt![]()
Aldri sett på før. HeldigvisDora er vel noe av verste sort! Tenk å lage noe sånt....
Du har ikke gått glipp av noe som helst hellerAldri sett på før. Heldigvis![]()
Da hadde ikke jeg tatt meg bryet med å ringe før heller jegHan svarer ihvertfall ikke før 8...sikkert ikke før kvart over heller..
Oi...Jeg lukter spire!
Kva jobbar du med?Treiga. Sitter på jobb allerede. Vært her i 1,5 t alt![]()
God morgen til deg også. Ha en fantastisk dag du også.God morgon alleha ein fantastisk dag!!
![]()
Takk for det! Satsar på den blir herligGod morgen til deg også. Ha en fantastisk dag du også.
Ingen kjeltringer?Takk for det
Sitter på jobb![]()