Er butikksjef. Vi begynner kl 7. Får gjort så mye mer før kundene kommer. Varepåfyll og kontorarbeid. Og jeg er alltid morgenfugl og kveldstrøtt. Og det beste er å komme tidlig hjem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Din eller hans familie?Ja, 4 timer unna![]()
Kjekt då! Kva slags butikk?Er butikksjef. Vi begynner kl 7. Får gjort så mye mer før kundene kommer. Varepåfyll og kontorarbeid. Og jeg er alltid morgenfugl og kveldstrøtt. Og det beste er å komme tidlig hjem.
Ikke da du jobber natt!!Haha...ja, det har jegpleier å sove i senga mi hver natt faktisk
Men så deilig for dere da![]()
Har svart men mobilen nektet signering to ganger. :sKva jobbar du med?
Gjør du?Liker du ikke Dora??![]()
Såg detHar svart men mobilen nektet signering to ganger. :s![]()
Så hyggelig. Nå er jeg 46 min bak!Hilser på fra kontoret![]()
Jeg lukter spire!
Vil ikke si hvilken ; p, liker å holde meg litt anonym. Men kan si detaljhandel. Har omtrent alt du trenger. Med mannen sin jobb så har vi vel lt vi trenger. XD han jobber i en annen stor kjede. Mangler bare mat da xDKjekt då! Kva slags butikk?![]()
Ja, det er det jeg prøver på nå! Dere skravler mye på morgningen altså!Hadde nok å gjøre med å ta igjen dere andre jeg![]()
Ja, også er det viktig å øve på nye ting slik at man ikke glemmer det.Må vise frem det man kan![]()
Det hørtes jo veldig praktisk utVil ikke si hvilken ; p, liker å holde meg litt anonym. Men kan si detaljhandel. Har omtrent alt du trenger. Med mannen sin jobb så har vi vel lt vi trenger. XD han jobber i en annen stor kjede. Mangler bare mat da xD
Gravid?Jeg er så svimmel! Begynte igår, ikke særlig kult.....
Veldig praktisk.Det hørtes jo veldig praktisk utgreitt å vere litt anonym ja
![]()
Hva får du hver kveld da?De er flinke til å kreve![]()
Da hadde ikke jeg tatt meg bryet med å ringe før heller jeg![]()
Gravid ja. 29 uker.Gravid?
Så hyggelig. Nå er jeg 46 min bak!