Jeg og! Det er så godtNamm. Nå fikk jeg veldig lyst på semulegrøt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og! Det er så godtNamm. Nå fikk jeg veldig lyst på semulegrøt![]()
ja likt semulegrynsgrøt. Men ikke samme. Melgrøt er vel mer riktig. Siden det lages på mel og ikke semuøegryn.Fant ut at det var det samme som semulegrynsgrøt...
Jeg kaller det melgrøt..
Uff skjønner deg godt. Liker ikke sykehus selv. Satser på at alt er i skjønneste orden <3Vet ikke har vært inne i nesten 1 time. Blitt kjent og klemt på og snakket med to leger. Nå venter jeg på venterommet. Fordi han skulle ringe sykehuset. Men dem kunne ikke snakke med han nå. Dem måtte rapportere. ... vaktskifte.... så de skulle ringe om ca 15 min.ble litt nervøs av dette. I alle fall når jeg ringte mannen min nettopp. Gikk fra ikke kritisk. Til han plutselig sier mulig innlegelse og ul/kontroll på sykehuset i morgen. Ble litt frika.. hjelper ikke at mannen min spør om det går bra med meg? xD.... er noe med den fyrn. Tårene bare presser på hvis noe er litt usikkert. Var helt ok da jeg ut av legekontoret. Helt til hode fikk samlet seg og jeg gjentok alt til mannen min. Er jo sikker ingen ting. Men liker ikke sykehus.
Vet ikke har vært inne i nesten 1 time. Blitt kjent og klemt på og snakket med to leger. Nå venter jeg på venterommet. Fordi han skulle ringe sykehuset. Men dem kunne ikke snakke med han nå. Dem måtte rapportere. ... vaktskifte.... så de skulle ringe om ca 15 min.ble litt nervøs av dette. I alle fall når jeg ringte mannen min nettopp. Gikk fra ikke kritisk. Til han plutselig sier mulig innlegelse og ul/kontroll på sykehuset i morgen. Ble litt frika.. hjelper ikke at mannen min spør om det går bra med meg? xD.... er noe med den fyrn. Tårene bare presser på hvis noe er litt usikkert. Var helt ok da jeg ut av legekontoret. Helt til hode fikk samlet seg og jeg gjentok alt til mannen min. Er jo sikker ingen ting. Men liker ikke sykehus.
Melgrøt er også veldig godt, med myye smørja likt semulegrynsgrøt. Men ikke samme. Melgrøt er vel mer riktig. Siden det lages på mel og ikke semuøegryn.
Hahaah. Vet. Men unga spiser så godtSkyld på de
![]()
![]()
Jeg og! Det er så godt![]()
Hva har jeg sagt til deg om sånne juleprodukter nå?Nå fikk jeg skikkelig lyst på nissegrøt og julebrus
Var å leita etter julebrus i dag... men kunne ikke finne
Har hørt rykter om at det er komt til butikken.
ja likt semulegrynsgrøt. Men ikke samme. Melgrøt er vel mer riktig. Siden det lages på mel og ikke semuøegryn.
Må begynne å skylde på de med alt ser jegSiden det er barna, så sjal jeg gi meg![]()
Århh. Men trodde vi fikk lov siden vi var gravide?!Hva har jeg sagt til deg om sånne juleprodukter nå?![]()
Nå fikk jeg skikkelig lyst på nissegrøt og julebrus
Var å leita etter julebrus i dag... men kunne ikke finne
Har hørt rykter om at det er komt til butikken.
Det var jo det da! Da er det greitÅrhh. Men trodde vi fikk lov siden vi var gravide?!![]()
Man har ihvertfall ikke tid til å dra på jobb slik som dere holder på?!Haha, ulempen med å være borte litt![]()
Ja du får gjøre det! Ei på jobben min var så slem i dag.. Hadde tatt med seg en stor kakemann og julebrus. Så urettferdigHmm...må sjekke neste gang jeg er i butiklen![]()
Brødskiver med leverposteiHva spiste du?
Nammmm sylte!! Tror ikke svigermor har starta med sylta endaDet var jo det da! Da er det greitHar lyst på innerst inne. .. jeg spiste sylte i stad
![]()
Det var min lunsj.. Brødskiver med leverpostei + rødbeterBrødskiver med leverpostei![]()
Kanskje du kan hinte litt?Nammmm sylte!! Tror ikke svigermor har starta med sylta enda![]()