Skravletråd :)

Vet ikke har vært inne i nesten 1 time. Blitt kjent og klemt på og snakket med to leger. Nå venter jeg på venterommet. Fordi han skulle ringe sykehuset. Men dem kunne ikke snakke med han nå. Dem måtte rapportere. ... vaktskifte.... så de skulle ringe om ca 15 min. :( ble litt nervøs av dette. I alle fall når jeg ringte mannen min nettopp. Gikk fra ikke kritisk. Til han plutselig sier mulig innlegelse og ul/kontroll på sykehuset i morgen. Ble litt frika.. hjelper ikke at mannen min spør om det går bra med meg? xD.... er noe med den fyrn. Tårene bare presser på hvis noe er litt usikkert. Var helt ok da jeg ut av legekontoret. Helt til hode fikk samlet seg og jeg gjentok alt til mannen min. Er jo sikker ingen ting. Men liker ikke sykehus.
Uff skjønner deg godt. Liker ikke sykehus selv. Satser på at alt er i skjønneste orden <3

Vet ikke har vært inne i nesten 1 time. Blitt kjent og klemt på og snakket med to leger. Nå venter jeg på venterommet. Fordi han skulle ringe sykehuset. Men dem kunne ikke snakke med han nå. Dem måtte rapportere. ... vaktskifte.... så de skulle ringe om ca 15 min. :( ble litt nervøs av dette. I alle fall når jeg ringte mannen min nettopp. Gikk fra ikke kritisk. Til han plutselig sier mulig innlegelse og ul/kontroll på sykehuset i morgen. Ble litt frika.. hjelper ikke at mannen min spør om det går bra med meg? xD.... er noe med den fyrn. Tårene bare presser på hvis noe er litt usikkert. Var helt ok da jeg ut av legekontoret. Helt til hode fikk samlet seg og jeg gjentok alt til mannen min. Er jo sikker ingen ting. Men liker ikke sykehus.

Huff :(
Det verste må jo være ventetiden, men de vil vel være sikre på at alt er bra med lille og ;)

Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig, og at det går over fort ; ( bra at de sjekker deg grundig da, selv om sylehus ikke er noe gøy!!!

Lykke til igjen! !

Sender en klem til deg ;)

Jeg og! Det er så godt :)
:D Nå fikk jeg skikkelig lyst på nissegrøt og julebrus :P Var å leita etter julebrus i dag... men kunne ikke finne :P Har hørt rykter om at det er komt til butikken.

:D Nå fikk jeg skikkelig lyst på nissegrøt og julebrus :P Var å leita etter julebrus i dag... men kunne ikke finne :P Har hørt rykter om at det er komt til butikken.
Hva har jeg sagt til deg om sånne juleprodukter nå? :p

ja likt semulegrynsgrøt. Men ikke samme. Melgrøt er vel mer riktig. Siden det lages på mel og ikke semuøegryn.

Hm...var det jeg fikk opp på google.:confused:
Men mye av det samme da ihvertfall :)

Hmm...må sjekke neste gang jeg er i butiklen :)

Århh. Men trodde vi fikk lov siden vi var gravide?! :P
Det var jo det da! Da er det greit :D Har lyst på innerst inne. .. jeg spiste sylte i stad :o

Hmm...må sjekke neste gang jeg er i butiklen :)
Ja du får gjøre det! Ei på jobben min var så slem i dag.. Hadde tatt med seg en stor kakemann og julebrus. Så urettferdig :P Satt å koste seg i pausen.

Det var jo det da! Da er det greit :D Har lyst på innerst inne. .. jeg spiste sylte i stad :eek:
Nammmm sylte!! Tror ikke svigermor har starta med sylta enda :P

Back
Topp