Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykke til![]()
Fysio overstått. Minsta henta. Pølsegrateng in the making![]()
Noen kaller der smørgrøt. Som å lage hvitsaus. Kjempe godt. Anbefales. Søk det opp på nett. Tror tine eller melk.no har en god oppskrift.Hva er fløyelsgrøt?
Sent from my iPhone using BV Forum
Mmm høres godt utFysio overstått. Minsta henta. Pølsegrateng in the making![]()
Noen kaller der smørgrøt. Som å lage hvitsaus. Kjempe godt. Anbefales. Søk det opp på nett. Tror tine eller melk.no har en god oppskrift.
Hahaha. Jeg kan fortelle deg at jeg lager så god at det er dessverre sjelden noe igjen etterpåHvordan gikk det? Går det fremover?
Sender du litt grateng hit eller?![]()
SnadderMmm høres godt ut![]()
Kaller det smørgrøtFant ut at det var det samme som semulegrynsgrøt...
Jeg kaller det melgrøt..
Hahaha. Jeg kan fortelle deg at jeg lager så god at det er dessverre sjelden noe igjen etterpå![]()
Jo. Går fremover. Men på tirsdag tok vi noen nye harde øvelser i tillegg. Pg jeg har rett og slett vært sliten i foten. Sånn utavenannen verden sliten... Så i dag tok vi det vi starta med. Men ble svett og vond av den grunn også. Men kjennes godt. Og jeg føler selv det har bedra seg litt da![]()
Kaller det smørgrøtSnadder det da. Men er sjelden jeg lager det
![]()
Vet ikke har vært inne i nesten 1 time. Blitt kjent og klemt på og snakket med to leger. Nå venter jeg på venterommet. Fordi han skulle ringe sykehuset. Men dem kunne ikke snakke med han nå. Dem måtte rapportere. ... vaktskifte.... så de skulle ringe om ca 15 min.Hvordan gikk det?![]()
Hahaah. Vet. Men unga spiser så godtDårlig gjort...
Viktigste er at det går fremover![]()
Uffda, dette hørtes ikke noe greit utVet ikke har vært inne i nesten 1 time. Blitt kjent og klemt på og snakket med to leger. Nå venter jeg på venterommet. Fordi han skulle ringe sykehuset. Men dem kunne ikke snakke med han nå. Dem måtte rapportere. ... vaktskifte.... så de skulle ringe om ca 15 min.ble litt nervøs av dette. I alle fall når jeg ringte mannen min nettopp. Gikk fra ikke kritisk. Til han plutselig sier mulig innlegelse og ul/kontroll på sykehuset i morgen. Ble litt frika.. hjelper ikke at mannen min spør om det går bra med meg? xD.... er noe med den fyrn. Tårene bare presser på hvis noe er litt usikkert. Var helt ok da jeg ut av legekontoret. Helt til hode fikk samlet seg og jeg gjentok alt til mannen min. Er jo sikker ingen ting. Men liker ikke sykehus.
Klarer ikke ta dere igjenDa må du forte deg..
Men er jo sikkert ikke noe galt. Tøtta i magen ble alle fall passelig irritert på disse to mennene som har klemt og styrt. Så hun sparka like gjerne tilbake. "Ikke yp meg"Uffda, dette hørtes ikke noe greit ut![]()
Nei, det er som regel ikke detMen er jo sikkert ikke noe galt. Tøtta i magen ble alle fall passelig irritert på disse to mennene som har klemt og styrt. Så hun sparka like gjerne tilbake. "Ikke yp meg"
Kan ikke like altIkke glad i det jeg![]()
Namm. Nå fikk jeg veldig lyst på semulegrøtKaller det smørgrøtSnadder det da. Men er sjelden jeg lager det
![]()