Skravletråd :)

Har 64 eg.. Har nok brukt mest tid på å få med meg alt som har skjedd her inne:P Haha. Jaja, det er jo i alle fall ein start!

Jeg sitter kun på app. Er det flere? Tror laptopen min er ferdig så ikke brukt den på evigheten.

Har 64 eg.. Har nok brukt mest tid på å få med meg alt som har skjedd her inne:P Haha. Jaja, det er jo i alle fall ein start!
Flott start. Man må skrive mer enn man leser. I stedet for å finne ut hva dem snakker om, så spør, og skriv... Da blir det innlegg og ikke lesing.

Jeg begynte med kvalmen (og spyinga) i uke 8 ca... Og frem til ungen var ute :P Ikke særlig trøst haha

Deilig å få det ut da... :p
Huff..håper jeg slipper det, men alt for at en spire skal sitte der :)

Flott start. Man må skrive mer enn man leser. I stedet for å finne ut hva dem snakker om, så spør, og skriv... Da blir det innlegg og ikke lesing.
Takk for tipset! :p Skal begynne med det:) Kjem visst ikkje så langt med å prøve å lese alt!

Takk for tipset! :p Skal begynne med det:) Kjem visst ikkje så langt med å prøve å lese alt!
Det måtte jeg gi opp for lenge siden. Da bruker jeg super lang tid på å lese meg opp:/

Back
Topp