>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ikke noe gøy når det står på nei, men det er som du sier. Bare spiren sitterDeilig å få det ut da...
Huff..håper jeg slipper det, men alt for at en spire skal sitte der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe gøy når det står på nei, men det er som du sier. Bare spiren sitterDeilig å få det ut da...
Huff..håper jeg slipper det, men alt for at en spire skal sitte der![]()
Det var urutinertJeg gikk på do inni der jo
Uten tlf...
Håper du får sove godt. NattaDa tar jeg kvelden jenter, skravles i morgen![]()
Det skal du nok se det blirHåpar på mange slike kveldar framover![]()
Hahaha! Urut faktiskDet var urutinert
Er det mulig å bråke så mye med tanntråd da?Hjelp! Gubben holder på med tanntråd! Blir gal, så jævlig irriterende! Kan man bråke mer eller???![]()
Bråker med tanntråd?Hjelp! Gubben holder på med tanntråd! Blir gal, så jævlig irriterende! Kan man bråke mer eller???![]()
God nattSånn endelig nådd siste side... "bare" 89. Føler jeg skravllet tommelen av meg. Får ta kveld. 10 min til min legge tid.. ellers blir det rabalder i morgen xD hehe. Natta jenter. Takk for i kveld!
Den var ny for meg ogsåBråker med tanntråd?
Ja, det er jo hyggelig, men blir litt sliten i hodet også!Håpar på mange slike kveldar framover![]()
Tanntråd eller fil? Tanntråd bråker da vel ikke. ??Hjelp! Gubben holder på med tanntråd! Blir gal, så jævlig irriterende! Kan man bråke mer eller???![]()
Kanskje vi får videre forklaring på dette!Den var ny for meg også
Ja, det blir ikke hver kveld på meg. Gøy når det står på daJa, det er jo hyggelig, men blir litt sliten i hodet også!
T Y D E L I G V I S ! ! !Er det mulig å bråke så mye med tanntråd da?![]()
3 min til oppdatering !
I feel you! Gubben her bråker hver dag med tanntråd og tannpirkerHjelp! Gubben holder på med tanntråd! Blir gal, så jævlig irriterende! Kan man bråke mer eller???![]()
Natta, sov godtSånn endelig nådd siste side... "bare" 89. Føler jeg skravllet tommelen av meg. Får ta kveld. 10 min til min legge tid.. ellers blir det rabalder i morgen xD hehe. Natta jenter. Takk for i kveld!
Første symptom på bv betennelse det derSånn endelig nådd siste side... "bare" 89. Føler jeg skravllet tommelen av meg. Får ta kveld. 10 min til min legge tid.. ellers blir det rabalder i morgen xD hehe. Natta jenter. Takk for i kveld!
Ja, nå hører jeg det faktisk helt hitT Y D E L I G V I S ! ! !
Det er helt forferdelig!