Får ikke opp Topp 100 på mobil jeg. Gjør du?Den er tatt! Vis vedlegget 80890
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke opp Topp 100 på mobil jeg. Gjør du?Den er tatt! Vis vedlegget 80890
I know! Burde et en av ræderhønene som sjekket slik!Uff da, stakkars deg
Jeg må logge meg inn via nettleseren.Får ikke opp Topp 100 på mobil jeg. Gjør du?
Bruker bare app jeg også.Jeg sitter kun på app. Er det flere? Tror laptopen min er ferdig så ikke brukt den på evigheten.
Flott start. Man må skrive mer enn man leser. I stedet for å finne ut hva dem snakker om, så spør, og skriv... Da blir det innlegg og ikke lesing.Har 64 eg.. Har nok brukt mest tid på å få med meg alt som har skjedd her inneHaha. Jaja, det er jo i alle fall ein start!
Takk for detTakk for det
Du også![]()
Jeg også.Bruker bare app jeg også.
Jeg begynte med kvalmen (og spyinga) i uke 8 ca... Og frem til ungen var uteIkke særlig trøst haha
Måtte jo si det du ikke sa vet duDer sa hun det selv! Hihihi
Takk for tipset!Flott start. Man må skrive mer enn man leser. I stedet for å finne ut hva dem snakker om, så spør, og skriv... Da blir det innlegg og ikke lesing.
Synes det er en bra start jegHar 64 eg.. Har nok brukt mest tid på å få med meg alt som har skjedd her inneHaha. Jaja, det er jo i alle fall ein start!
Jeg bruker bare app, trykker på linken til topp 100 og blir sendt videre til nettleser som jeg automatisk er logget inn på.Jeg må logge meg inn via nettleseren.
Det måtte jeg gi opp for lenge siden. Da bruker jeg super lang tid på å lese meg opp:/Takk for tipset!Skal begynne med det
Kjem visst ikkje så langt med å prøve å lese alt!
Er jo bedre enn eg nokon gong ellers har hatt den første i ein mndSynes det er en bra start jeg
Får ikke til på tlf, kun på nettbrettet.Jeg må logge meg inn via nettleseren.
Hehe, fort gjort å gå i den fella...Det måtte jeg gi opp for lenge siden. Da bruker jeg super lang tid på å lese meg opp:/
Jeg får den kun ipp på pc eller ipad. Ikke mobilFår ikke opp Topp 100 på mobil jeg. Gjør du?