Noen som skal se luksusfellen etterpå? Hun som besvimer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må stoppe snart om jeg skal holde meg på det runde tallet da,, det er litt kjiptÅåååå.... Kanskje det er det man skal satse på ja. Oi! Da må jeg skravle mye mer idag. Skulle stoppet på det forrige runde talletfår aldri lagt meg!
Ja, det skal jegNoen som skal se LUKSUS fellen etterpå? Hun som besvimer![]()
Har presset på meg nå, så har vel ikke noe valgNå har du sagt det. Da må du jo kalare det.
Er det nye episoder eller reprise?Ja, det skal jeg
Oboy er godt!Halsbrann er ikke godtHalsbrann! Fikk gave av svigermor i dag, så ble da ekstra sterk kinamatFør de reiser på ferie til HongKong i 3 uker liksom
Men tror jeg må finne meg ett glass iskald melk med oboy gitt!
Ikke sånn fryktelig syns jeg å huske, har sett verre. Men du kan sikkert finne traileren til den på www.imdb.comDet har den sikkert nå ja
Så den er ikke skikkelig skummel?
Wiii!Nå ble det stille fra rommet også, tror hun endelig sovnet![]()
EnigOboy er godt!Halsbrann er ikke godt
Her er det halsbrann hver dagHalsbrann! Fikk gave av svigermor i dag, så ble da ekstra sterk kinamatFør de reiser på ferie til HongKong i 3 uker liksom
Men tror jeg må finne meg ett glass iskald melk med oboy gitt!
Nei, det har du i grunn ikkeHar presset på meg nå, så har vel ikke noe valg![]()
Haha, det er akkurat det inntrykket eg har av den serien. Men er vel kanskje derfor den holde seg såpass populær.. At ingen dett ut, så dei får med seg alt som skjerNei man kan vel hoppe inn etter ett år og man har i grunn ikke mistet noe som helst av handlingen
Om det gjelder Hotel Cæsar kan man vel hoppe inn 10 år etter og fremdeles ikke miste særlig?Nei man kan vel hoppe inn etter ett år og man har i grunn ikke mistet noe som helst av handlingen
Ja, det er helt tydeligPrøver da så godt vi kan![]()
![]()
Gjør som meg, fortsett til neste runde tall, hahaJeg må stoppe snart om jeg skal holde meg på det runde tallet da,, det er litt kjipt
Gå for neste runde tallJeg må stoppe snart om jeg skal holde meg på det runde tallet da,, det er litt kjipt
Takk for tipsIkke sånn fryktelig syns jeg å huske, har sett verre. Men du kan sikkert finne traileren til den på www.imdb.comDer pleier de hvertfall ha trailere
Så får du jo ett lite utdrag av filmen da
![]()
He he, sikkert.Haha, det er akkurat det inntrykket eg har av den serien. Men er vel kanskje derfor den holde seg såpass populær.. At ingen dett ut, så dei får med seg alt som skjer![]()
Begynner det 20.30 eller?Nye episoder.![]()