Skravletråd :)

Noen som skal se luksusfellen etterpå? Hun som besvimer :D

Det har den sikkert nå ja:p
Så den er ikke skikkelig skummel?
Ikke sånn fryktelig syns jeg å huske, har sett verre. Men du kan sikkert finne traileren til den på www.imdb.com :) Der pleier de hvertfall ha trailere ;) Så får du jo ett lite utdrag av filmen da :)

Halsbrann! Fikk gave av svigermor i dag, så ble da ekstra sterk kinamat :D Før de reiser på ferie til HongKong i 3 uker liksom :P Men tror jeg må finne meg ett glass iskald melk med oboy gitt!
Her er det halsbrann hver dag :p skikkelig stas! Og jeg som eeeelsker sterk mat. Skal si jeg er litt ekstra plaget for tiden.

Nei man kan vel hoppe inn etter ett år og man har i grunn ikke mistet noe som helst av handlingen
Haha, det er akkurat det inntrykket eg har av den serien. Men er vel kanskje derfor den holde seg såpass populær.. At ingen dett ut, så dei får med seg alt som skjer :P

Jeg må stoppe snart om jeg skal holde meg på det runde tallet da,, det er litt kjipt
Gjør som meg, fortsett til neste runde tall, haha :D funker dårlig!

Ikke sånn fryktelig syns jeg å huske, har sett verre. Men du kan sikkert finne traileren til den på www.imdb.com :) Der pleier de hvertfall ha trailere ;) Så får du jo ett lite utdrag av filmen da :)
Takk for tips:)
Så mer film før, nå går det mest i serier:)

Back
Topp