Ja skal tro hvorforHvorfor tror du det???![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skal tro hvorforHvorfor tror du det???![]()
Bare å ta en liten titt på de gamle listene detHvorfor tror du det???![]()
På de programmene jeg liker såThank you! TV-kongen dueller dronninga
![]()
Som jeg husker jaLenge siden jeg har sett skrekkfilm nå. Ender alltid opp med thriller eller komedie
Er den bra eller?
Det var visst detMer det ikke 20.30 da?![]()
Hihi, ja det var en god miks med en del forvirringSkal være sikker å hvist... det jeg har fått med meg er at noen er syk og har spist banan og eet er en masse kondomer... ingen sammenheng for meg.. så tror jwg heller hiver meg på neste. XD
Det blir det vanskelig å få til. Da den bare tuller di to sist dagene og ordene blir rare xD. Sier så mye rart.. xD gårdagen var værstHihi...tunga rett i munnen![]()
Håpløst å holde følge innimellomHuff... blir nesten sliten av å prøve å finne ut skrevllene her. Datt helt av lasset xD
Er vel sånn det erPå de programmene jeg liker så![]()
For å få rundt tallTrenger ifht hva?
Ha ha , det så jeg også på før. Men ikke sett på lenge nåEr vel sånn det erHuskar aldri noko anna enn Hotel Cæsar-tidene eg
Såg mykje på det tidligare
![]()
Nå ble det stille fra rommet også, tror hun endelig sovnetdet erjeg helt sikker på går fint.
Nå har du sagt det. Da må du jo kalare det.Okei, skjønner den. Jeg satser på 50 i dagusikker på om jeg klarer det
Aner ikke hvor mange jeg har nå..
Har sikkert ikkje skjedd så veldig mykjeHa ha , det så jeg også på før. Men ikke sett på lenge nå
Så bra, håper hun sover godt i natt daNå ble det stille fra rommet også, tror hun endelig sovnet![]()
Det har den sikkert nå jaSom jeg husker jaMen mer action vil jeg si, selv om det er jo litt skrekk i den. Men jeg har jo ikke sett den siden 2002 og da var jeg 16 liksom
Så smaken min har jo gjerne forandra seg nå når jeg skal se den?
![]()
Det håper jeg ogsåSå bra, håper hun sover godt i natt da![]()
Ååååå.... Kanskje det er det man skal satse på ja. Oi! Da må jeg skravle mye mer idag. Skulle stoppet på det forrige runde talletFor å få rundt tall![]()
Nei man kan vel hoppe inn etter ett år og man har i grunn ikke mistet noe som helst av handlingenHar sikkert ikkje skjedd så veldig mykje![]()
Fikk bare med meg første episode jeg :/Det var visst det![]()