Skravletråd :)

Lenge siden jeg har sett skrekkfilm nå. Ender alltid opp med thriller eller komedie:)
Er den bra eller?
Som jeg husker ja :P Men mer action vil jeg si, selv om det er jo litt skrekk i den. Men jeg har jo ikke sett den siden 2002 og da var jeg 16 liksom :P Så smaken min har jo gjerne forandra seg nå når jeg skal se den? :P

Skal være sikker å hvist... det jeg har fått med meg er at noen er syk og har spist banan og eet er en masse kondomer... ingen sammenheng for meg.. så tror jwg heller hiver meg på neste. XD
Hihi, ja det var en god miks med en del forvirring;) :p

Som jeg husker ja :P Men mer action vil jeg si, selv om det er jo litt skrekk i den. Men jeg har jo ikke sett den siden 2002 og da var jeg 16 liksom :P Så smaken min har jo gjerne forandra seg nå når jeg skal se den? :P
Det har den sikkert nå ja:p
Så den er ikke skikkelig skummel?

For å få rundt tall;)
Ååååå.... Kanskje det er det man skal satse på ja. Oi! Da må jeg skravle mye mer idag. Skulle stoppet på det forrige runde tallet :D får aldri lagt meg!

Halsbrann! Fikk gave av svigermor i dag, så ble da ekstra sterk kinamat :D Før de reiser på ferie til HongKong i 3 uker liksom :P Men tror jeg må finne meg ett glass iskald melk med oboy gitt!

Back
Topp