Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kun på nettleser man får gitt andre ratings, appen har bare tommel oppSkjønner ikke hvordan jeg får gitt det der jeg? Har funnet tommel opp, men ikke de andre tegnene når jeg er inne og ser på ratings. Ikke at jeg har som mål og gi tommelen ned da haha. Og hvordan får man alle de smileyene? Jeg får bare de vanlige, glad, sur og blunkefjes. Hmmm
Får vurdere androidtelefon når jeg skal oppgradereJeg vet...ufattelig kjedelig.. Android funker bedre faktisk
![]()
En veldig fin nattHåper du hadde en fin natt![]()
GratulererHipp, hipp, lista oppdatert igjenendelig over 2000
![]()
Tusen takkGratulerer![]()
Er kun på nettleser man får gitt andre ratings, appen har bare tommel opp![]()
Aldriog jeg skriver MANGE innlegg
![]()
Du skal få en hel en for deg selv du![]()
Blir et par tre innlegg per dag jaStemmer detha ha ha! Du er jo godt med!!
Blir et par tre innlegg per dag ja![]()
![]()
![]()
Det tenkte eg og på her om dagen. Hadde vore kjekt med eit graf-system, der du såg utviklinga frå starten til slutten av mndJa... Det kan du si... He he! Skulle sett statistikk over aktiviteten her inne på hver enkelt bruker![]()
Ja! Jaget på tv2! (Quiz-greie) eller alt for norge på tvnorgeNoe spennende på tv i kveld?
Det tenkte eg og på her om dagen. Hadde vore kjekt med eit graf-system, der du såg utviklinga frå starten til slutten av mnd![]()
Ja! Jaget på tv2! (Quiz-greie) eller alt for norge på tvnorge![]()
Synes det er dårlig med tv på søndager.. Håper på film jeg![]()
Klokken 20:00 mener jegAlt for Norge må jeg se!!! Når går det igjen? Håper jeg rekker hjem.