Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får gjere det i starten av oktober. Når det er maaaange som treng mange innleggNei huffdet vil vi jo ikke gjøre
![]()
Er nok mobilen som er problemet tenker jegJeg og...appen min krasjer stadig vekk..kanskje vi skriver for mye?![]()
Får ta det i ei helg så jeg kan poppe popcorn og kose megFår gjere det i starten av oktober. Når det er maaaange som treng mange innleggkunne blitt interessant
![]()
Da burde ipad-appen min ha kokt i så fall![]()
Hehe god ideFår gjere det i starten av oktober. Når det er maaaange som treng mange innleggkunne blitt interessant
![]()
Ingenting er bedre enn å komme hjem til nyvasket hushvor blir det av kakestykket mitt?
Det var ironi daVil ikke tro det. De fleste som røyker vet nok hvor dumt det er av dem, og om man da lager en tråd for f.eks å få litt hjelp så hjelper det nok veldig lite å bli påminnet hvor dumme de er som røyker
Mange svar i slike tråder som kunne vært unngått tenker jeg.
Nei spesielt konstruktivt er det nok ikkjeHehe god ideselv om slike innlegg ikke kommer noen vei og det alltid ender opp med at røykerene føler seg truffet og tar det personlig og melder seg ut til slutt.
Kommer litt an på tråden. Var en tråd her på generelt for ikke lenge siden der det stiltes direkte spørsmål til andre som røyket i svangerskapet. Da ser jeg ikke vitsen med at ikke-røykerene skal komme inn og dele sine syn og meninger. Var ikke det det ble spurt etter.Det var ironi daer jo selvsagt ikke rart at de ikke liker å bli påminnet om skaden de gjør. Jeg hadde aldri rakket ned på noen som spurte om hjelp til å slutte. Men i generelle diskusjoner om røyk i svangerskap så må en kunne si sin mening uten at noen skal mene det er personangrep
![]()
Nei har en fare for å skeie litt ut..Nei spesielt konstruktivt er det nok ikkje![]()
Du får lage en slik tråd en kveld du kjeder degNei har en fare for å skeie litt ut..
Og det er jeg helt enig i! Da hadde jeg personlig ikke sagt noe. Men som sagt i genrelle diskusjoner som feks. Hva synes du om røyking i svangerskap. Da må en kunne si noeKommer litt an på tråden. Var en tråd her på generelt for ikke lenge siden der det stiltes direkte spørsmål til andre som røyket i svangerskapet. Da ser jeg ikke vitsen med at ikke-røykerene skal komme inn og dele sine syn og meninger. Var ikke det det ble spurt etter.
Det var ironi daer jo selvsagt ikke rart at de ikke liker å bli påminnet om skaden de gjør. Jeg hadde aldri rakket ned på noen som spurte om hjelp til å slutte. Men i generelle diskusjoner om røyk i svangerskap så må en kunne si sin mening uten at noen skal mene det er personangrep
![]()
Nei ikke interessert i å få negativ ratingsDu får lage en slik tråd en kveld du kjeder degtrolle litt
![]()
Ja det er jo nettopp det som er utfordrende med skrivende diskusjoner. Hvordan en formulerer seg, mangelen på kroppsspråk og ironi.Man bør absolutt kunne komme med meninger![]()
Men det er noen innimellom som kunne formulert seg litt annerledes.
Uansett så er det vanskelig å tolke skrevne svar i forhold til om det blir sagt og da![]()
Bare jeg som får masse negative ratings!Nei ikke interessert i å få negativ ratings![]()
På kva slags innlegg har du fått negativ?Bare jeg som får masse negative ratings!*skjønner ikke*
Mangelen på smileysBare jeg som får masse negative ratings!*skjønner ikke*
På slike lykke til med fødselen osv, så jeg velger å tro folk har bommetPå kva slags innlegg har du fått negativ?
Ja, for jeg bruker jo aaaaaldri smileysMangelen på smileyshihi