Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg har null peiling på hva jeg har fåttOg via mobil kan man ikke se hva slags type rating man har fått...
Nei jeg har null peiling på hva jeg har fått![]()
Og 1649 positive ratingsNei jeg har null peiling på hva jeg har fått![]()
Ja stemmerDu har bare én negativ![]()
Appen bør generelt bli forbedret! Synes bv burde tatt ansvar her
Woohoo!Og 1649 positive ratingsDet er jo supert
![]()
217 likes har du i alle fallHar mange smileys på appen, men har ikke sammenliknet med pc da...![]()
Jeg har ihvertfall gitt beskjed om det tror jeg flere har.Man kan jo prøve å gi tilbakemelding på det... men regner med de stadig får tilbakemeldinger![]()
Jeg har 5! Og alle er feil! Det er jeg sikker påJa stemmerdet var i røykediskusjonen det
og den driter jeg i
vet jo jeg har rett alikevell
hihi
Tar det via BV då![]()
Ja stemmerdet var i røykediskusjonen det
og den driter jeg i
vet jo jeg har rett alikevell
hihi
Ja, er vel generelt veldig mykje feil på både Android og IPhone-versjonen!Appen bør generelt bli forbedret! Synes bv burde tatt ansvar her
Hehe ja det må de væreJeg har 5! Og alle er feil! Det er jeg sikker på![]()
Jeg har 5! Og alle er feil! Det er jeg sikker på![]()
Ja, er vel generelt veldig mykje feil på både Android og IPhone-versjonen!
Jupp! Rart egentlig daHehehe! Har en tedens til å bli hete diskusjoner av det der![]()
![]()
Aner ikke, men de er sikkert velfortjentMå være noe feil der ja!haha!! Jeg har 2 stk tror jeg?? Sist jeg sjekka iallfall!
Ja og hvis du har mindre enn bmc så måå de være feil!Må være noe feil der ja!haha!! Jeg har 2 stk tror jeg?? Sist jeg sjekka iallfall!